Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Sambo har bursdag snart. Og han har endel ting han ønsker seg. Dette er ting jeg tenker på som kjedelig å gi bort, men som jeg vet at han kommer til å bli glad for. Men, det er det som teller mest, at han skal bli glad for gaven. Er det ikke?? Kanskje jeg må høre om det er mer han ønsker seg.....Har liksom lyst til å gi en gave jeg er fornøyd med å gi og som han blir glad for. :oops:
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Kom til å lure på om dette var rett forum. Leste videre og det var bare kjærlighetssorg og elendighet nedover......
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Gi ham det han har lyst på da. Det er jo det han blir mest glad for. I tillegg kan du jo gi ham ett klippekort på tid med deg (kino, spise, massasje mm)
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Bursdager er tiden for å være totalt uegoistisk. Her er det bare bursdagsbarnet som teller. Ikke tenk på om gaven er uromantisk, barnslig eller hva det måtte være, hvis du vet han ville bli glad for den så er det det aller viktigste.
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Da blir det vel nok en sesong med simpsons da. På DVD. Grunnen til at jeg synest det er kjedelig er at han allerede har dem på video og det var det han fikk i fjor. For det var det han ønsket seg da. Men den klippekortidèen var ikke så dum- Takk!!
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Da blir det vel nok en sesong med simpsons da. På DVD. Grunnen til at jeg synest det er kjedelig er at han allerede har dem på video og det var det han fikk i fjor. For det var det han ønsket seg da. Men den klippekortidèen var ikke så dum- Takk!! Værsego
Miss-X Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes du skal gi ham det han ønsker seg. Jeg ønsker meg ofte dyr sminke, hud eller hårpleie produkter til jul / gebursdager. Sambo synes det er litt kjedelig å gi meg ting som blir brukt opp etter hvert, pluss at han synes jeg har så mye av det fra før :oops: Men han gir meg det likevel, og det blir jeg kjempeglad for!:kysse:
Gjest 040904, ikke innlogget Skrevet 11. juni 2004 #8 Skrevet 11. juni 2004 Hmmm, vet ikke om det er noe for dere, men du kan jo evt lage variasjoner over denne sms`en jeg sendte min kjære: "Dette kjærestegavekortet kan veksles inn i noe du ønsker deg. En romantisk kveld hjemme, en blowjob eller annen erotisk opplevelse. Eller en ting du ønsker deg.Kortet har livslang gyldighet og kan veklses inn etter avtale.Fra 4.9 endres kortets status til konegavekort, og kan da benyttes når som helst. Kortet kan ikke overføres til andre,derimot kan det benyttes flere ganger av registrert innehaver." Da kan det være du får et par gode hint fra ham.Uansett er det nok noe han vil synes er søtt og morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå