Gå til innhold

Har du hatt sex med jente som har litt ADHD?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest om symptomer på ADHD.Og må si at mange av punktene kan stemme litt på meg,men jeg syns jeg er en rolig person..Begynte faktisk å tro at jeg har ADHD,da jeg leste om det.Særlig det der med hyperaktivitet,lite jentete adferd,hypersexualitet,pågående og mye annet etc.
Føler meg av og til litt for tøff og frempå ,til å være jente..
Burde jeg opplyse min nye kjæreste om dette?Eller holde kjeft?Om at jeg tror jeg har et lite snev av ADHD.Men,har aldri blitt beskyldt for å ha det,av andre.Alle tror jeg er helt vanlig,såkalt normal....he he

Anonymous poster hash: 6bd4d...fad
Skrevet

Jeg tror nok at du hadde følt deg litt annerledes på andre punkter enn de du nevner om du hadde hatt ADHD, men for all del: få deg gjerne sjekket ut, selv om det ikke er nødvendig om du takler livet bra.

De fleste merker det, fordi de sliter mye mer med konsentrasjonen enn andre og at dette gir ringvirkninger på flere områder.

AnonymBruker
Skrevet

Husk at alle mennesker er individer, med forskjellig væremåte, personlighet etc. Du trenger da ikke ha en diagnose? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7372a...507
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor alt skal ha en diagnose nå i dag jeg....

Anonymous poster hash: faa33...5ca
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at du hadde følt deg litt annerledes på andre punkter enn de du nevner om du hadde hatt ADHD, men for all del: få deg gjerne sjekket ut, selv om det ikke er nødvendig om du takler livet bra.

De fleste merker det, fordi de sliter mye mer med konsentrasjonen enn andre og at dette gir ringvirkninger på flere områder.

Jeg føler ikke at jeg har noen problemer med det.Jeg sliter heller ikke med konsentrasjonen.

Føler meg stort sett utrolig happy.Men blir veldig "høyt" oppe nå når jeg er forelsket og har fått ny sexpartner.Kan spille dødshøy musikk,er full av energi,nesten i min egen verden.Svimer av av lykkefølelse.Lever i min egen lykkeboble.Klarer ikke å være særlig mye sosial,med andre..

Liker å holde meg for meg selv.Dagdrømme og fantasere,tenker stort sett BARE på sex og HAN for tiden.

Jeg føler meg ruset og høy på kjærlighet : )I kombinasjon med ADHD-blir jo dette helt fantastisk : )

Anonymous poster hash: 3641b...0d0

Gjest Imaginary
Skrevet

Jeg har ADHD, jeg er dritmorsom i senga!!! Synes jeg selv, iallfall, folk pleier å rømme sin vei før de rekker å gi noen evaluering.

AnonymBruker
Skrevet

Det er konsentrasjonsvansker som er den viktigste indikasjonen på ADHD.

Jeg har veldig høy sexlyst og er veldig langt fra ADHD.

Jeg kjenner også massevis av jenter som er "guttejenter" og ikke har ADHD av den grunn.

Det du nevner virker ikke veldig representativt. Hvis du aldri engang har tenkt på dette tidligere ser jeg ingen grunn til at du skal "informere" en gutt om dette. Du virker som et normalt, individuelt menneske.

Men for all del, ta en test hos legen om du vil.

Anonymous poster hash: 389fb...5b4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har noen problemer med det.Jeg sliter heller ikke med konsentrasjonen.

Føler meg stort sett utrolig happy.Men blir veldig "høyt" oppe nå når jeg er forelsket og har fått ny sexpartner.Kan spille dødshøy musikk,er full av energi,nesten i min egen verden.Svimer av av lykkefølelse.Lever i min egen lykkeboble.Klarer ikke å være særlig mye sosial,med andre..

Liker å holde meg for meg selv.Dagdrømme og fantasere,tenker stort sett BARE på sex og HAN for tiden.

Jeg føler meg ruset og høy på kjærlighet : )I kombinasjon med ADHD-blir jo dette helt fantastisk : )

Det heter "forelsket", ikke ADHD.

Anonymous poster hash: 389fb...5b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor alt skal ha en diagnose nå i dag jeg....

Anonymous poster hash: faa33...5ca

Jeg blir nok oppfattet som litt for kul....

Men ønsker jo ikke å bli oppfattet som sprø,særing,osv av andre.

Nykjæresten viser også tegn til ADHD type...så er vell en grunn til at nettopp vi-fant hverandre...

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har noen problemer med det.Jeg sliter heller ikke med konsentrasjonen.Føler meg stort sett utrolig happy.Men blir veldig "høyt" oppe nå når jeg er forelsket og har fått ny sexpartner.Kan spille dødshøy musikk,er full av energi,nesten i min egen verden.Svimer av av lykkefølelse.Lever i min egen lykkeboble.Klarer ikke å være særlig mye sosial,med andre..Liker å holde meg for meg selv.Dagdrømme og fantasere,tenker stort sett BARE på sex og HAN for tiden.Jeg føler meg ruset og høy på kjærlighet : )I kombinasjon med ADHD-blir jo dette helt fantastisk : ) Anonymous poster hash: 3641b...0d0

dersom du ikke har konsentrasjonsproblemer så har du ikke ADHD.
AnonymBruker
Skrevet

Har litt ADHD hver gang jeg har sex med noen..

Anonymous poster hash: 97a7b...f69
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svært få kvinnelige venner.Noen veninner blir utrolig skuffet over meg,hvis vi f.eks planlegger å gå ut på byen sammen.Hun går ut med meg for å prate...(hun har samboer,jeg var singel den gang)

Jeg blir distrahert av en kjekk kar jeg møtte.Og glemte veninna mi totalt bort.Og snakket kunn med han og ble med han....

Resultatet var at veninna mi ble dritsur og skuffa.Svarte ikke på mld på ukesvis etterpå...

Så jo-jeg har vell litt konsentrasjons og prioriteringsproblemer.Kunne ha snakket med begge.Men glemte henne,og mistet henne av synet.

Er dette vanlig og normalt???

Skrevet (endret)

Jeg har svært få kvinnelige venner.Noen veninner blir utrolig skuffet over meg,hvis vi f.eks planlegger å gå ut på byen sammen.Hun går ut med meg for å prate...(hun har samboer,jeg var singel den gang)Jeg blir distrahert av en kjekk kar jeg møtte.Og glemte veninna mi totalt bort.Og snakket kunn med han og ble med han....Resultatet var at veninna mi ble dritsur og skuffa.Svarte ikke på mld på ukesvis etterpå...Så jo-jeg har vell litt konsentrasjons og prioriteringsproblemer.Kunne ha snakket med begge.Men glemte henne,og mistet henne av synet.Er dette vanlig og normalt??? Anonymous poster hash: 3641b...0d0

Det der kalles for å være dårlig venninne. ADHD mansifisterer seg gjennomgående hele døgnet, hver dag året rundt og er ikke knyttet opp til enkelttilfeller.

- Ikke at det er noe unormalt med å ha få jentevenner når en er jente/ dame.

Endret av absinthia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...