AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hei! Jeg er en jente på 22 år som ønsker riktige dermalogica produkter til min hud som er: 1. Tørr på kinn og ved nese og panne 2. Får mange småå prikker langs kinnbena og panna (noe såkaøte dermalogica eksperten kaller Innkapslede komedoner men det er helt feil fordi jeg har ikke hvit farge på de prikkene. Hun orøver seff å selge.. ) 3. Blir stram av produkter som gjør huden tørr. 4. Har en ellers ren hud (IKKE problemhud)men sliter med mange små runde prikker i ansiktet Mao: Har vært hos to salonger og ingen av dem har gitt meg den gratis veiledningen og hudanalysen som det forventesat de skal. har dog fått med masse tester. Den decleor cleansing gel renser ikke godt alene syns jeg. Den trenger en pre cleanse. men jeg er en student og vil heller ha et produkt som gjør det meste. Så hva vil dere anbefale av erfaringer? Jeg vil ha et dermalogoca renseprodukt som renser i dybden uten at jeg må bruke noe pre cleansing. Den age smart lurer jeg litt på om jeg bør gå for til tross for aat det er helst i 25 års alder og oppover som bør bruke det. Anonymous poster hash: 33904...ce1
Holahoy Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Ts her . Vennligst overse mine tastefeil. Skriver på en ny mobil :-)
Holahoy Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 (endret) Hei! Jeg er en jente på 22 år som ønsker riktige dermalogica produkter til min hud som er: 1. Tørr på kinn og ved nese og panne 2. Får mange småå prikker langs kinnbena og panna (noe såkaøte dermalogica eksperten kaller Innkapslede komedoner men det er helt feil fordi jeg har ikke hvit farge på de prikkene. Hun orøver seff å selge.. ) 3. Blir stram av produkter som gjør huden tørr. 4. Har en ellers ren hud (IKKE problemhud)men sliter med mange små runde prikker i ansiktet 5. Sliter med hvite pigmentflekker om sommeren. Hele livet har jeg hatt mørke pigmentflekker i munnvikene.det er virkelig plagsomt og jeg vet ikke hvordan jeg kan kvitte meg med dette - og med de små prikkene jeg har i ansiktet. Det er vel fuktighet jeg trenger og ikke fett ikke sant ?? Og hvordan vet man hvilke produkter som inneholder mer fukt enn fett? Mao: Har vært hos to salonger og ingen av dem har gitt meg den gratis veiledningen og hudanalysen som det forventesat de skal. har dog fått med masse tester. Den decleor cleansing gel renser ikke godt alene syns jeg. Den trenger en pre cleanse. men jeg er en student og vil heller ha et produkt som gjør det meste. Men ikke et must... Så hva vil dere anbefale av erfaringer? Jeg vil ha et dermalogoca renseprodukt som renser i dybden uten at jeg må bruke noe pre cleansing. Den age smart lurer jeg litt på om jeg bør gå for til tross for aat det er helst i 25 års alder og oppover som bør bruke det. Endret 22. april 2014 av Holahoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå