AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg har nylig fått aknearr på flere steder på kinnene mine. Fleste av arrene er veldig overfladiske og jeg tror at de vil forsvinne over tid. De andre arrene er mer tydelige og litt dypere,og vises bedre i spesielle vinkler/lys. Heldigvis er de ikke mer enn det jeg kan telle på en hånd (bank i bordet). Likevel, dette irriterer meg grenseløst og jeg vil ha de vekk. Har hørt at det finnes Fraxellaser og noe som heter eTwo laser, men funker dette virkelig? Har lest om en del som er fornøyde med dette , men er det noen her som har tatt noen type laser for å fjerne arr? Isåfall har jeg et spm; ble arrene reduserte,eller ble de helt borte,slik at man ikke kan lenger se at det var et arr der tidligere? Anonymous poster hash: b394c...547
juulie Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Jeg tok 2 forskjellige lasere, (3) ganger tror jeg. Den første laseren fjernet dødehudceller, og den andre brente (stakk hull) i huden. Veldig fin hud etterpå, glatt og fin! arrene blir ikke borte med 1 behandlig (mindre synlig) så anbefaler over flere behandlinger og at du ikke sliter med kviser lenger ettersom det har jeg erfaring med Er det kviser du i hovedsak sliter med, så hjelper laser NADA. Arrene blir borte, skal absolutt ta laser etter jeg er ferdig med ''puberteten'' Svir jævlig etter laser nr 2, trodde trynet skulle brenne vekk.. (uten å skremme noen..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå