Gjest Lilleulv Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat kjøpt det nye makeup & hår-bladet til det nye... Fikk lyst på et par ting (som vanlig :oops: ). Noen som har prøvd disse produktene fra Clarins: - Vannfast kajal - Color quench lip balm - True radiance foundation ? Noen andre clarins-produkter som er å anbefale?
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Dette er ikke akkurat sminke da, men Clarins håndkrem er kjempebra, min favoritt.
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har brukt clarins mascara i en årrekke og vært kjempefornøyd
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 True radiance foundation er meget bra. Naturlig og fint resultat samtidig som den dekker nok.
Isiselin Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker Clarins natt- og dagkrem og er ekstremt fornøyd med dem. Ellers har jeg tidvis også brukt enkelte clarinsprodukter som alle har vært veldig gode. Clarins er i mine øyne et kvalitetsmerke.
Gjest care Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Ok, alle er fornøyd med Clarins? Jeg må si at jeg synes det er det dårligste merke de har på parfymeriet . Etter min mening har det fått et bedre rykte enn fortjent..
Gjest Ethereal Skrevet 9. juni 2004 #7 Skrevet 9. juni 2004 Jeg digger den vannfaste kajalen, bra for den som gnir seg i øynene. Ellers er jeg enig med Care, Clarins har et ufortjent bra rykte. Jeg fikk rødt brennende ansikt forrige gang jeg prøvde en krem derfra (den der Thirst Quench dagkremen), så holder meg langt unna i ettertid. Overparfymert synes jeg også produktene er.
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Ok' date=' alle er fornøyd med Clarins? Jeg må si at jeg synes det er det dårligste merke de har på parfymeriet . Etter min mening har det fått et bedre rykte enn fortjent..[/quote'] Jeg er forsåvidt enig i det. Bortsett fra håndkremen er jeg ikke fornøyd med noe av det jeg har prøvd fra Clarins.
Cilla Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Håndkremen liker jeg godt, men er lei av lukta nå. Minner meg om graviditeten min (Eneste håndkremen jeg klarte lukta på, merkelig nok). Men hendene blir myke og gode av den. Brukte hudpleieserien pluss dag og nattkrem før, men synes ikke så mye om den.
glaciera Skrevet 10. juni 2004 #12 Skrevet 10. juni 2004 Jeg liker godt Clarins, men særlig kroppspleieproduktene og noen av solproduktene. Leppestiftene er også gode. Skal du ha lipgloss mener ihvertfall jeg at Juicy-Tubes fra Lancome ruler! Når det gjelder håndkrem var jeg lenge en svoren tilhenger av Clarins sin - men jeg har måttet se i øynene at den beste på markedet er... Spenol! Utrolig kjedelig, men sant.
Gjest anneline Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Noe bra og noe dårlig som med alle andre merker. Har ikke testet noe av det du lurer på, men True Radiance skal etter sigende være meget bra hvis man ikke vil ha en for dekkende foundation. Selv har jeg sansen for Clarins lette selvbruner (Radiance-Plus Self Tanning) som jeg påfører annenhver dag for en meget naturlig og frisk look, jeg er normalt ikke glad i foundations til hverdags så det fønker perfekt for meg. Ellers er Beauty Flash Balm å anbefale hvis man har vært oppe hele natten, men hvis du er under 25 får du ikke så mye uttelling ved bruk. De er også vilt begeistret for Lotus-oljen til Clarins (for uren hud) på Vouge sitt forum i Australia, så den kan kanskje være verdt et forsøk. Hydration Plus Moisture Lotion spf 15 er også en fin relativt rimelig krem uten for mye crap og med en bra og anbefalt solbeskytter (titandioxid bl.a). Jeg bruker Clinique cityblock spf 25 selv ettersom den er noe rimeligere og inneholder omtrent same shit. De har ganske så generøse prøver på Clarins i parfymeriene (husker ikke om man måtte betale litt for dem?), så du får et godt inntrykk av produktet før du kjøper de store pakningene. Produktene er generelt meget drøye i bruk. Et av de få parfymerimerkene som jeg kan bruke på min merkelige blandingshud uten at jeg reagerer, men det passer neppe for alle.
Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 10. juni 2004 #14 Skrevet 10. juni 2004 Jeg er rett og slett litt forelsket i Color quench lip balm.Endelig en leppepomade/lipgloss som virkelig pleier, smaker godt og ikke klisser.Fargene er fine (har selv nr 1, den gyldne) og de er ikke fulle av digre skimmerpartikler som f.eks glamshine. Anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #15 Skrevet 10. juni 2004 Jeg bruker Clarins Hydrating Liquid foundation og er strålende fornøyd med den. Kjøpte meg også One Step Exfoliating cleanser, en rensegreie med litt korn i som du kan bruke hver dag om du vil. Jeg bruker den bare av og til, den er fin. Har faktisk også kjøpt øyenskygger som jeg er fornøyd med. Har ikke prøvd noe annet av Clarins.
Miss-X Skrevet 10. juni 2004 #16 Skrevet 10. juni 2004 Heisann Jeg bruker Clarins "Multi Blush". Det er en kremrouge som også kan brukes som øyenskygge. Den er veldig naturlig på, og sitter hele dagen! ( Til forskjell fra mange andre, bla Dior sin " So Cheek") Hadde også en concealer derfra en gang, den syntes jeg ikke noe særlig om. Konklusjonen blir vel at alle merker har noen produkter som er veldig bra, og andre produkter som er mindre bra.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2004 #17 Skrevet 11. juni 2004 Jeg digger den vannfaste kajalen' date=' bra for den som gnir seg i øynene...quote'] Hmmm er det noen andre merker som har bra vannfast kajal?
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2004 #18 Skrevet 11. juni 2004 Jeg digger den vannfaste kajalen' date=' bra for den som gnir seg i øynene...[/quote'] Hmmm er det noen andre merker som har bra vannfast kajal? Denne må jeg prøve!
Gjest Ethereal Skrevet 11. juni 2004 #19 Skrevet 11. juni 2004 Dior har vannfast kajal (liker ikke konsistensen), og MAC (men fås ikke i Norge), utover det vet jeg ikke. Jeg forblir trofast mot Clarins. Jeg har nå kjøpt Color Quench Lippbalm, etter å ha blitt lurt på parfymeriet. Kjøpte nr 05, en plommerosa farge. Føles veldig bra på leppene, men vi får se hva langtidstesten sier.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2004 #20 Skrevet 11. juni 2004 Dior har vannfast kajal (liker ikke konsistensen), og MAC (men fås ikke i Norge), utover det vet jeg ikke. Jeg forblir trofast mot Clarins. Jeg har nå kjøpt Color Quench Lippbalm, etter å ha blitt lurt på parfymeriet. Kjøpte nr 05, en plommerosa farge. Føles veldig bra på leppene, men vi får se hva langtidstesten sier. oki, da blir det clarins vannfaste kajal og den der lipbalmen. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå