Gå til innhold

Treningssenter i Oslo - trenger tips!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyel

Hei!

Har skrevet innlegg før, men fikk ingen svar, så jeg prøver igjen:

Er det ingen som vet av noe OK treningsstudio i Oslo Vest (Bestum/Skøyen?). Vil helst trene intensive aerobicformer som step, bodypump ++

Jeg skal bare være i Tigerstaden i 6 uker, og etterpå har jeg et godt treningstilbud gjennom NTNU, så jeg vil helst ha tips om et senter med timepriser/klippekort/ok månedssatser.

Jeg sjekket SATS sine hjemmesider. Nå har de visst tilbud med 1549 for 60 dagers fri trening!! Det synes jeg er kjempedyrt. Er det noen som vet om det finnes andre meldemsformer på SATS..?

Håper på mange svar!

mvh

Fløyel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sats har enkelttimer, til kr 100 pr stk tror jeg... Klippekort er jeg sannelig ikke sikker på om de har. "High Energy Trening" er billigere, men vet ikke helt hvor i Oslo de holder til, jeg trente hos dem i Trondheim. Sjekk ellers Gule siden for mindre treningsstudio, de er som regel litt billigere enn de store kjedene som Sats, Elixia osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fløyel

Hei!

Takk for svar Engel.. Har sjekket ut begge treningssentrene du nevnte, og det virker som om High Energy Trening kan være noe for meg.

Jeg lurer forøvrig på hva dere andre betaler for trening. Hos de store helsekjedene som SATS, Elixia så synes jeg prissystemet er lettere kryptisk. Det står som regel bare: Ta kontakt med oss. Gjorde det en gang, og fikk omvisning, prøvetime og noen mumlende svar om mulige medlemsskapsformer og priser. Jeg synes nesten noe av det er på grensen til villedende markedsføring iblant.

mvh

Fløyel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg trener på SATS og betaler 395,- i mnd for å kunne trene så mye jeg vil på alle senterne. Blodpris, men de har jo et veldig godt treningstilbud, og de har et senter like ved der jeg bor... Meldte meg inn i en tilbudsperiode og slapp å betale innmeldingsavgift og fikk trene 2 mnd gratis. Men prisene er virkelig syke... Har hørt at en "billigkjede" med like bra tilbud men halv pris har begynt å etablere seg i Vestfold, så nå håper jeg de kommer hit til Oslo. Disse kjedene trenger litt konkurranse! De kjører jo samme, høye prisen alle sammen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...