AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Typen satt og viste meg bilder av eksen på Facebook, noe som jeg syntes var kleint nok i seg selv, så mens han blar gjennom bildene hennes så sier han "hu har tapt seg litt...det er nok fordi hu har fått to barn". Var ikke det en utrolig stygg ting å si? Og kan ikke si jeg får mye lyst til å få barn med han når han tydeligvis ser sånn på det!Anonymous poster hash: 5fc70...68a 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Det eneste jeg reagerer på er at han blar gjennom bilder av eksen.. Anonymous poster hash: 4f5ee...474 5
plix Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Høres nesten ut som en billig forklaring ovenfor ham selv for at han bør være fornøyd med at hun er en eks..? Frekk fyr joda, men høres mer ut som han ikke er helt over eksen 7
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Han var nok bare nysgjerrig og måtte si noe pga du var der. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Forrige typen min drev og kommenterte at ekskona hans hadde lagt på seg så mye pga medisiner, og at det så ikke bra ut. Smålig nok hadde jeg blitt mer lei meg om han sa at hun var så vakker og alltid hadde vært det, men jeg synes ikke de kommentarene var gode heller. Best å ikke snakke om eksens utseende i det hele tatt, synes jeg. Anonymous poster hash: 72e40...c89 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Ups, jeg fortalte nettopp kjæresten min at min eks har lagt på seg ganske mye. Hvorfor? Jeg hadde vel sagt det samme om det var en annen kjenning. Med andre ord: tankeløst og uten betydning! Anonymous poster hash: c1417...059 2
Nanami Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Han ville vel bare få deg til å forstå at du er mye finere enn henne på en ekstremt klønete og guttete måte. Typen min har gjort det samme om sin ex, og da sa jeg bare at det ikke var nødvendig at han skulle snakke stygt om henne for at jeg skulle føle meg bedre.
Petra75 Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Ups, jeg fortalte nettopp kjæresten min at min eks har lagt på seg ganske mye. Hvorfor? Jeg hadde vel sagt det samme om det var en annen kjenning. Med andre ord: tankeløst og uten betydning!Anonymous poster hash: c1417...059 Nettopp, dette er også helt normalt for meg. Bare meg som syns det er ekstremt mye krisemaksimering blant folkene på KG? 2
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Typen min gjorde det samme. "Ah fy faen, hu er så jævla støgg ass, skjønner ikke hvordan jeg var sammen med det der". Måtte da påpeke pent at vi egentlig var ganske like, og lurte på om han hadde noe imot den type utseende. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Typen min gjorde det samme. "Ah fy faen, hu er så jævla støgg ass, skjønner ikke hvordan jeg var sammen med det der". Måtte da påpeke pent at vi egentlig var ganske like, og lurte på om han hadde noe imot den type utseende. Så utrolig barnslig av han.. Og ikke minst frekt! Anonymous poster hash: 4f5ee...474 1
Gjest New_Girl Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Det eneste jeg reagerer på er at han blar gjennom bilder av eksen.. Anonymous poster hash: 4f5ee...474 Enig. Veldig merkelig. 1
Petra75 Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 (endret) Enig. Veldig merkelig. Tja. Jeg gjør det av og til. Ikke for at jeg savner eksen på noe som helst måte, men for å se hvordan han er nå mot når vi var sammen. Må også si at jeg syns det er rart at man liksom må glemme at en person har eksistert med en gang det blir en eks. Det er da et menneske man var glad i en gang i tiden, som var ens nærmeste, og som alltid vil være en del av fortiden. Endret 23. april 2014 av Petra75
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Så utrolig barnslig av han.. Og ikke minst frekt! Anonymous poster hash: 4f5ee...474 Ikke sant. Ikke mindre var det pinlig for han når jeg påpekte at vi var omtrent like og lurte på om det lå noe i det. Hun var et par cm høyere enn meg, samme hudtone (ganske bleike), samme hårfarge, øyefarge, ansiktstrekk. Var egentlig veldig lite som skilte oss sånn sett. Han sa det vel bare for å illustrere at jeg var mye bedre, men jeg er ikke akkurat av typen som setter pris på hetsing av ekskjærester. Da føler jeg at de har noe uoppgjort.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Det spørs nok om ikke hans synes du taper deg og ja, etter svangerskap og fødsel. Anonymous poster hash: d921f...9e4
Gjest New_Girl Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Tja. Jeg gjør det av og til. Ikke for at jeg savner eksen på noe som helst måte, men for å se hvordan han er nå mot når vi var sammen. Må også si at jeg syns det er rart at man liksom må glemme at en person har eksistert med en gang det blir en eks. Det er da et menneske man var glad i en gang i tiden, som var ens nærmeste, og som alltid vil være en del av fortiden. Men sammen med din nåværende? Enig i at man ikke trenger og glemme ekser helt. mange forblir jo venner etter et brudd også.
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Det er vel veldig rart å sitte å se på bilder av ekskjæresten sammen med den nye kjæresten.. eller? Med mindre de er felles venner eller det er noe spesielt. Jeg forstår jo at man sjekker hvordan eksen er/ser ut/hva de driver med etter en stund, av ren nyskjerrighet, men dette er vel noe man holder for seg selv? Eventuelt forteller om? Syntes dette var rart å gjøre sammen
Petra75 Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Men sammen med din nåværende? Enig i at man ikke trenger og glemme ekser helt. mange forblir jo venner etter et brudd også. Det kan det godt tenkes jeg har gjort uten at jeg har reflektert noe mer over det. Bladde også gjennom min ekskjærestes fotoalbum fra tiden han var lykkelig med sin eks uten at jeg følte det var noe spesielt. Jeg syns det var moro å se hans fortid. Men jeg er nok veldig ferdig med mannen når forholdet er over. For meg er han bare en bekjent og et minne fra fortiden. Og så tror jeg at det samme gjelder andre 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes det var unødvendig å kommentere andres utseende stygt. Ekskona var lenge før jeg kom inn i bildet, og jeg har ikke noen relasjon til henne, men jeg tenkte at hun hadde sikkert ikke blitt glad for slike kommentarer... Anonymous poster hash: 72e40...c89
Petra75 Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes det var unødvendig å kommentere andres utseende stygt. Ekskona var lenge før jeg kom inn i bildet, og jeg har ikke noen relasjon til henne, men jeg tenkte at hun hadde sikkert ikke blitt glad for slike kommentarer... Anonymous poster hash: 72e40...c89 Men det gjelder da alle man kommenterer negativt? Alle slenger vel ut en og annen ubetenksom kommentar til kjæresten om andres utseende, væremåte eller handlinger? Jeg regner med at det er mange som sladrer om meg innenfor husets fire vegger, ting jeg ikke ville ha satt pris på å høre selv, men slik er nå en gang verden.
Biloba Skrevet 23. april 2014 #20 Skrevet 23. april 2014 Mannen min fant det passende å fortelle at ekskona, som hadde fått et nytt barn, blitt smekker igjen etter fødselen og at andre menn siklet etter henne når hun dikket opp i trange bukser på fellesbarnets fritidsaktivitet. Åååhh, det var så bra!! (...sa han om sexlivet med en en annen eks). Oghan synes at ungdomskjæresten har blitt sliten og konete utseendemessig. Ikke bare din som ikke har en utoreget taktfullhet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå