Gjest Constanze Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Huff... Nå har jeg hatt vondt i øyet i en uke. Det klødde, sved og rant, og så ble det knallrødt. Det gjorde vondt når jeg holdt det åpent og vondt når det var lukket. Jeg trodde først det skyldtes linsene, og byttet linser tre ganger på en dag. Fredag kveld hadde jeg en skikkelig krangel med min beste venn, og gråt masse. Da ble det faktisk litt bedre, så jeg trodde det bare var et rusk eller noe. Men nå har det vært vondt igjen et par dager, og øyelokket er rødt og hovent og vondt i tillegg. Så idag tok jeg meg sammen og dro til legen, som sa at det sannsynligvis var betennelse i en slimhinne og skrev ut øyedråper til meg og sa jeg burde droppe linsene en stund. Men jeg har ekstremt dårlig syn og har ikke briller, så jeg har dryppet øynene og satt inn linsene likevel. Det gjør ikke så veldig vondt, men jeg er bekymret likevel. Er dette noe farlig? Jeg har hørt så mange skrekkhistorier om folk som ikke kan bruke linser mer pga øyebetennelse. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 JEg har også hatt øyebetennelse. Helt sinnsykt vondt :-? Jeg fikk det i forbindelese med aircondition, kjørte buss til danmark, Polen, Tyskland og tilslutt Sverige på en uke, med aircondition rett i fleisen. (tur med De Hvite Busser). Nå har ikke jeg så sinnsykt dårlig syn, -2.75, så det gikk bra med briller. Jeg ville anbefale deg å bruke briller hvis du har noen slags mulighet for det, tror faktisk linsene kan gjøre vondt verre :-( Ønsker deg god bedring! (pass på å ikke bruk for mye sminke på og rundt øynene mens du har betennelse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blårød Skrevet 9. juni 2004 #3 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis du bruker linser vedlikeholdes betennelsen, uhumskhetene har jo festet seg nettopp på linsene :-( Hvis du MÅ bruke linser anbefaler jeg dagslinser som kastes etter bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå