Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. hvor mye kan man forvente seg av kontakt da? Føler jeg dessverre har mer behov for kontakt enn han har nå som han skal være borte, og dermed følelsen av at jeg bryr meg mer om han enn motsatt.

Jeg vet jeg ikke skal overtenke bla bla bla, men... Det er lettere sagt enn gjort!

Noen erfaringer fra dere som har vært borte over lengre tid fra kjæresten? Eller avstandsforhold?

Anonymous poster hash: 9491a...334
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å svare på uten å vite hvor han skal og hva han skal gjøre, i forhold til dekning og fleksibilitet og sånt

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes kan du si selv.. Forstår jo det ikke er så lett å svare på, bare lurer på hva jeg kan forvente meg. Uansett, når det går 1 dag eller 2 uten kontakt, blir jeg bekymret.. Har vært i avstandsforhold en gang tidligere, og da hadde vi daglig kontakt, ofte flere ganger om dagen, så har vel en litt feil innstilling til det på grunn av det.

Skummelt hvor avhengig man kan bli av en person man har vært omtrent daglig sammen med i 9 mnd. Jeg savner han vel veldig mye, blir sikkert bedre etter 1 uke. Haha, needy much?! :rolleyes:

:) TS

Skrevet

Det spørs jo litt hvor han er og om han faktisk er tilgjengelig. Jeg har et par mnd med avstandsforhold nå og vi har kontakt omtrent hver dag, men det er gode nettmuligheter skype/face/snap. Uansett ville jeg forventet mindre de første ukene, da er jo alt nytt og spennende for han. Ville ikke mast så mye da :P Men heller forventet litt mer etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å svare på uten å vite hvor han skal og hva han skal gjøre, i forhold til dekning og fleksibilitet og sånt

Han skal oppholde seg i en annen ny i norge, med full dekning og fleksibillitet, så skal ikke være noe begrensinger der! :laugh: Men han syns vel det var litt godt å være uten meg for en stund. Kan jo være godt å kjenne på savnet også. Så litt tidlig å krisemaksimere, egentlig. Så unnskyld for det :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Dersom han skal leve et "vanlig liv" med jobb, studier el, bør han jo kunne sende noen ord på mail hver dag og Skype et par ganger i uka. Da kan du vel også ta en tur på besøk midt i oppholdet.

Om han derimot skal være på reise, ville jeg godt meste for SMS om hvor han er + en MMS i ny og ned, og heller tatt det igjen når han er hjemme. 2 mnd går fort.

Anonymous poster hash: 69b83...d1f

AnonymBruker
Skrevet

I Norge? Tenkte andre kontinenter, jeg.

Da kan dere jo treffes i helgene, jo.

Anonymous poster hash: 69b83...d1f

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg lever i avstandsforhold hver sommer. Da er jeg hjemme og jobber mens han jobber i vår felles studieby. Vi har kontakt på snap, sms og chat flere ganger om dagen. I tillegg prater vi i telefonen noen ganger i uka. Noen korte samtaler for å si "hei" og noen lengre samtaler for å snakke ordentlig sammen.

Anonymous poster hash: c2a57...d77
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Blir ikke noe helgebesøk siden jeg er i sør, og han i nord. Skal være der i praksis, der han kommer fra. Så forstår han er litt opptatt i begynnelsen med å treffe mange han ikke har sett på lenge osv.

Jeg vet jo fra før at han ikke liker å sitte i timesvis over telefonen bare for å prate, så jeg var egentlig forberedt på det. Men likevel sitter jeg med et så stort savn, og det er ubehagelig. Men skal besøke han om 1 mnd, bare føler det er en evighet til...

Tusen takk for mange gode erfaringer og tips. Jeg skal legge fra meg krisemaksimeringstankene om at han har glemt meg allerede.. ;) Håper likevel han sender livstegn snart, da.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Skal forresten sies at jeg har sendt en snap i mellomtiden, han har åpnet å sett på. Et humoristisk bilde, som er intern for oss (også åpnet å sett på). Og han sa han skulle ringe meg tilbake for 1 dag siden, og har fortsatt ikke ringt. OG, jeg ringte han igjen (!) tidligere i kveld, og han svarte ikke....

Da er det jo noen bjeller som ringer?? Eller er det bare jeg som overtenker? :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

utro......

Anonymous poster hash: 5d68c...8a1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt helt ærlig så synes jeg det er rart at han sier han skal ringe men har fremdeles ikke gjort det. Men så er jeg i et forhold hvor vi begge er veldig glad i å ringe hverandre flere ganger om dagen (Har avstandsforhold). Jeg klarer ikke helt å se for meg en situasjon hvor personen ikke ringer tilbake. Hadde ikke likt det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 14e60...d05
AnonymBruker
Skrevet

Helt helt ærlig så synes jeg det er rart at han sier han skal ringe men har fremdeles ikke gjort det. Men så er jeg i et forhold hvor vi begge er veldig glad i å ringe hverandre flere ganger om dagen (Har avstandsforhold). Jeg klarer ikke helt å se for meg en situasjon hvor personen ikke ringer tilbake. Hadde ikke likt det i det hele tatt.

Takk! Jeg syns nemlig heller ikke det er noe ok. Klarer ikke å forstå om det er jeg som er for needy, eller om det er reellt. Jeg liker å ha ofte kontakt, slik er jeg bare.

Men kan jeg ringe nå igjen uten å virke for gal? Eller bør jeg bare prøve så godt jeg kan å ikke ta noe mer kontakt nå?

Kjenner jeg blir så utrolig skuffet :(

ts

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Jeg syns nemlig heller ikke det er noe ok. Klarer ikke å forstå om det er jeg som er for needy, eller om det er reellt. Jeg liker å ha ofte kontakt, slik er jeg bare.

Men kan jeg ringe nå igjen uten å virke for gal? Eller bør jeg bare prøve så godt jeg kan å ikke ta noe mer kontakt nå?

ts

... og jeg ser han er pålogget facebook. ÅÅÅÅÅÅH!

AnonymBruker
Skrevet

ts

Jeg synes du skal ringe. Jeg hadde blitt bekymret (men så er jeg en veldig bekymringsfull person også) og dette vet også samboeren min (er som sagt i et avtandsforhold nå) og han er selv slik så da er det lettere å respektere hverandre på disse ønskene.

Nei man kan ikke kreve at personen skal ringe deg to ganger daglig, men samtidig så handler det litt om respekt synes jeg. Når man vet at den ene personen setter pris på et lite livstegn i løpet av en dag så er ikke det mye forlangt, hverken i form av en sms, en samtale eller en mms.

AnonymBruker
Skrevet

... og jeg ser han er pålogget facebook. ÅÅÅÅÅÅH!

Skriv til han der? :) Da ser man jo fort om personen ser meldingen også. Veldig rart å ikke svare da iallefall..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal ringe. Jeg hadde blitt bekymret (men så er jeg en veldig bekymringsfull person også) og dette vet også samboeren min (er som sagt i et avtandsforhold nå) og han er selv slik så da er det lettere å respektere hverandre på disse ønskene.

Nei man kan ikke kreve at personen skal ringe deg to ganger daglig, men samtidig så handler det litt om respekt synes jeg. Når man vet at den ene personen setter pris på et lite livstegn i løpet av en dag så er ikke det mye forlangt, hverken i form av en sms, en samtale eller en mms.

Jeg ringte han nettopp, og han var å tok et par pils sammen med et par venner :)

Da jeg ringte han tidligere i kveld, og ikke fikk svar, la jeg telefonen på rommet slik at jeg ikke skulle sjekke den 24/7. Jeg så han hadde ringt meg 3 ganger da jeg gikk for å ringe han nå.. Heh.. Konklusjonen er at jeg ikke skal tenke det verste, tydeligvis.

Men man lærer så lenge man lever! :fnise: Huff...

ts

Skrevet

Du høres ut som meg de første mnd typen var i fgt. Skjerpings! Slik tankespinn og paranoid tenking er rot til alt ont i et forhold. Slipp han fri. Surr med ditt. Ikke vær så tilgjengelig. La han komme til deg.

Ps: Alt med måte. Går det dager uten at han tar initiativ så er han et rævhål.

AnonymBruker
Skrevet

SLAPP AV!

Anonymous poster hash: 3a77d...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...