AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Når det er en som er interessert, hva skal man se etter? Jeg vet jo det åpenbare, som at h*n ser på en mer enn vanlig og sånt. Men hvordan skille mellom betatthet/forelskelse og at h*n "bare" er snill? Vanskelig! Eller kanskje det bare er jeg som ikke er noe god på å lese kroppsspråket til menn... Skal man for eksempel legge mye i at det alltid er h*n som tar kontakt, eller er dette kun normal høflighet? Og hva med å lene seg mot den andre f.eks.? Anonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 *Dytter* Anonymous poster hash: 65304...511
Bernardette Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Hvorfor anonymiserer du "han" i form av h*n hele veien, når du senere skriver at du ikke er god på å lese kroppsspråket til menn? 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Hvorfor anonymiserer du "han" i form av h*n hele veien, når du senere skriver at du ikke er god på å lese kroppsspråket til menn? Fordi jeg vil ha råd om kroppsspråk generelt, og ikke nødvendigvis bare ang. menn. I mitt rilfelle gjelder det menn, men vil gjerne ha råd fra menn også, ang. kvinner og kroppsspråk.Anonymous poster hash: 65304...511 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 *Dytter* Anonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Menn pleier å dra hånda over håret om de vet en pen jente ser dem og jenter kan fort begynne å lege med håret eller et smykke eller liknende. Personen har en tendens til å stå "mot deg" selv om de ikke ser på deg ller prater med deg. Hvis beina peker i din retning kan det være et tegn på at de er opmerksom på deg. Øyekontakt er selvfølgelig nummer en, men prøv å se om han "stjeler" blikk flere ganger. Det kommer an på hvor komfortabel han er, men noen ganger vil han holde øyenkontakten litt ekstra Hvis du vil gå veldig i detalj så kan du også legge merke til om øyenbrynene røyser seg litt ekstra og om neseborene sperrer seg litt opp. Man gjør det ubevisst for å se mer åpen ut i ansiktet. Hahah ble en del, men håper det var til litt hjelp Anonymous poster hash: 49efe...0f4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Menn pleier å dra hånda over håret om de vet en pen jente ser dem og jenter kan fort begynne å lege med håret eller et smykke eller liknende. Personen har en tendens til å stå "mot deg" selv om de ikke ser på deg ller prater med deg. Hvis beina peker i din retning kan det være et tegn på at de er opmerksom på deg. Øyekontakt er selvfølgelig nummer en, men prøv å se om han "stjeler" blikk flere ganger. Det kommer an på hvor komfortabel han er, men noen ganger vil han holde øyenkontakten litt ekstra Hvis du vil gå veldig i detalj så kan du også legge merke til om øyenbrynene røyser seg litt ekstra og om neseborene sperrer seg litt opp. Man gjør det ubevisst for å se mer åpen ut i ansiktet. Hahah ble en del, men håper det var til litt hjelp Anonymous poster hash: 49efe...0f4 Takk for flott svar! Spesielt ang. øyenkontakt, har jeg merket at HAN i det siste har sett meg ekstra lenge i øynene i forhold til tidligere. Han sitter også veldig nært, tar alltid kontakt først og lener seg mot meg. Han unnskylder seg også hvis samtalene våre av ulike grunner avbrytes, som f.eks. at noen avbryter. Dette får meg til å føle han bryr seg. Jeg har også fått komplimenter, ikke på utseende, mer hvordan jeg er/hva jeg gjør. Jeg føler jo jeg får litt tegn på at han kan like meg litt ekstra, men jeg kan jo ikke vite sikkert om han bare vil ha meg som venninne, liksom... TSAnonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Speiling av den andre personens handlinger er jo et kjent fenomen begge veier. Anonymous poster hash: 95b80...056
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Speiling av den andre personens handlinger er jo et kjent fenomen begge veier.Anonymous poster hash: 95b80...056 Mulig jeg er helt fjern som må spørre, men hva går det ut på? TSAnonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Flere tips, takk! Anonymous poster hash: 65304...511
Snikk Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Nå høres det ganske sikkert ut at denne fyren liker deg veldig godt allerede, men hvis du trenger flere tips og har mulighet til å komme nærme nok til å se det (noe det høres ut som du har), så er det vel sånn at pupillene våre vider seg ut når vi ser (på) noe vi vil ha. ...uten at jeg vet om dette er et sikkert tips. Så ikke legg vekt på det om du ikke ser det hos ham
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Nå høres det ganske sikkert ut at denne fyren liker deg veldig godt allerede, men hvis du trenger flere tips og har mulighet til å komme nærme nok til å se det (noe det høres ut som du har), så er det vel sånn at pupillene våre vider seg ut når vi ser (på) noe vi vil ha. ...uten at jeg vet om dette er et sikkert tips. Så ikke legg vekt på det om du ikke ser det hos ham Takk for tips! Det skal jeg kikke etter TSAnonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #14 Skrevet 28. april 2014 Mulig jeg er helt fjern som må spørre, men hva går det ut på? TSAnonymous poster hash: 65304...511 Var ikke meg som skrev det, men sånn jeg har skjønt det er speiling noe man ofte gjør ubevisst mot folk man liker (gjelder venner også). F.eks hvis en jente tar beina i kryss, og så gjør venninna det samme like etterpå. Eller en fyr legger armene i kors, og jenta gjør det også. Kan selvsagt også være mer subtile ting, men kommer ikke på noe bra eksempel på det. Uansett er dette oftest helt ubevisst, så ikke noe man bør tenke på når det gjelder seg selv, men kan være interessant å se etter om andre gjør det samme som deg Anonymous poster hash: 3ac03...5a0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #15 Skrevet 28. april 2014 Var ikke meg som skrev det, men sånn jeg har skjønt det er speiling noe man ofte gjør ubevisst mot folk man liker (gjelder venner også). F.eks hvis en jente tar beina i kryss, og så gjør venninna det samme like etterpå. Eller en fyr legger armene i kors, og jenta gjør det også. Kan selvsagt også være mer subtile ting, men kommer ikke på noe bra eksempel på det. Uansett er dette oftest helt ubevisst, så ikke noe man bør tenke på når det gjelder seg selv, men kan være interessant å se etter om andre gjør det samme som deg Anonymous poster hash: 3ac03...5a0 Tusen takk for svar! Spennende med kroppsspråk altså! Jeg er fortsatt usikker på om han liker meg litt ekstra, eller bare som en venn. Så flere tips mottas med takk! Men det jeg henger meg mest opp i, er at det alltid er han som tar kontakt først - det må jo være noe der, eller er det bare jeg som innbiller meg det tro? TSAnonymous poster hash: 65304...511
Zilas Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 For noen år siden leste jeg en del om kroppsspråk, veldig spennende greier. Vil tro de fleste bokhandlere har en bok om det, kan anbefales. Likevel jo mer du lærer deg jo lettere er det å overanalysere hver minste bevegelse den andre gjør..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 For noen år siden leste jeg en del om kroppsspråk, veldig spennende greier. Vil tro de fleste bokhandlere har en bok om det, kan anbefales. Likevel jo mer du lærer deg jo lettere er det å overanalysere hver minste bevegelse den andre gjør.. Ja, det er nettopp den overanalyseringen jeg er så redd for... Kan hende jeg ser tegn som ikke er der, fordi jeg liker han så godt. Men samtidig føles det så riktig. Vanskelig dette her! TSAnonymous poster hash: 65304...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Det der med pupillene, at man liker det man ser, eller vil ha det man ser. Det kan jo like gjerne være at personen vil ha sex med deg? Eller? Bare sex og ikke noe mer liksom. Anonymous poster hash: 907bc...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå