AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Samboeren min fortalte i dag at han ikke vil være i forholdet lenger osv. Jeg er helt knust og vil ikke at det skal bli slutt, så vi skal ta en prat i i kveld ang ting. Saken er at vi har kjøpt hund ilag, jeg kan ikke ha hunden siden jeg ikke har noen plass å bo ( jeg og barnet mitt bor i leiligheten hans) jeg kjøpte en bil og bilen står i mitt navn, han sier at han skal ha bilen og jeg føler at jeg ikke har noe å si, jeg vil ha bilen selv siden det er jeg som har kjøpt den og at jeg kan selge den for ca 30 t. Og det gjør slik at han blir drit forbanna på det og mener at siden jeg ikke har lappen så skal han ha bilen. Jeg kjøpte bilen for billig penge og kan selge den for så mye at det kan hjelpe meg videre med å få meg leilighet pluss ting jeg trenger, mens han vil betale meg for den prisen jeg kjøpte bilen for. Jeg mener at det er urettferdig! En annen sak er at Han har over hundre tusen i gjeld, som han fikk Før han møtte meg. Før så sa jeg meg villig til å hjelpe han å betale ned gjelden slik at vi fikk det bedre sammen Mn jeg er gla for at jeg ikke har hjulpet han med det! Men vist det blir slik at vi prøver igjenn så vil jeg ha bilen og at det er MIN pluss at han skal betale ned gjelden sin selv og at jeg kan støtte han på det men han må klare det selv, for til tider så føler jeg at han kanskje utnytter meg litt ang penger og at han skal liksom få alt av verdi mens jeg går i minus på hele greia og at jeg ikke får noen ting. Det jeg stusser sann over til tider er at han sier han elsker meg utrolig mye, han vil gifte seg med meg osv osv.. men det skal så lite til Før han Gjør det slutt og jeg føler at han ikke vil være i et forhold med meg. Alt er så vanskelig! Anonymous poster hash: ff433...bfd
Selvstendig Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Det som står i ditt navn er din ville jeg tro 2
Gjest Runforit Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Høres ut som han utnytter deg og bruker deg. Selg bilen og sett pengene på egen konto og flytt ut. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Samboeren min fortalte i dag at han ikke vil være i forholdet lenger osv. Jeg er helt knust og vil ikke at det skal bli slutt, så vi skal ta en prat i i kveld ang ting. Saken er at vi har kjøpt hund ilag, jeg kan ikke ha hunden siden jeg ikke har noen plass å bo ( jeg og barnet mitt bor i leiligheten hans) jeg kjøpte en bil og bilen står i mitt navn, han sier at han skal ha bilen og jeg føler at jeg ikke har noe å si, jeg vil ha bilen selv siden det er jeg som har kjøpt den og at jeg kan selge den for ca 30 t. Og det gjør slik at han blir drit forbanna på det og mener at siden jeg ikke har lappen så skal han ha bilen. Jeg kjøpte bilen for billig penge og kan selge den for så mye at det kan hjelpe meg videre med å få meg leilighet pluss ting jeg trenger, mens han vil betale meg for den prisen jeg kjøpte bilen for. Jeg mener at det er urettferdig! En annen sak er at Han har over hundre tusen i gjeld, som han fikk Før han møtte meg. Før så sa jeg meg villig til å hjelpe han å betale ned gjelden slik at vi fikk det bedre sammen Mn jeg er gla for at jeg ikke har hjulpet han med det! Men vist det blir slik at vi prøver igjenn så vil jeg ha bilen og at det er MIN pluss at han skal betale ned gjelden sin selv og at jeg kan støtte han på det men han må klare det selv, for til tider så føler jeg at han kanskje utnytter meg litt ang penger og at han skal liksom få alt av verdi mens jeg går i minus på hele greia og at jeg ikke får noen ting. Det jeg stusser sann over til tider er at han sier han elsker meg utrolig mye, han vil gifte seg med meg osv osv.. men det skal så lite til Før han Gjør det slutt og jeg føler at han ikke vil være i et forhold med meg. Alt er så vanskelig! Anonymous poster hash: ff433...bfd TS er : Så sliter vi utrolig mye når det gjelder å kommunisere med hverandre. Jeg har sakt ifra han Før ang dette og at han må fortelle meg vist det er noe han tenker på eller ting som skaper uro. Han vil ikke, så det ender med at han slipper ei bombe og da kommer alt som har skjedd Før og han drar opp absolutt alt. Sier at han ikke gidder mer og gjør det slutt eller at han stikker bort og ikke kommer hjem. Jeg har så lyst å vite bare om det han tenker og vite hva han vil for jeg er dritt lei av å føle at han ikke vil være sammens med meg og at han ikke har følelser for meg. Så syns jeg det er så rart at jeg ikke har møtt vennene hans engang ( etter det jeg forstår så liker dei meg ikke) sorry men det er så utrolig mye jeg stusser slikt på! Jeg vet ikke helt hva jeg skal høre tenke på!Anonymous poster hash: ff433...bfd
Zilas Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Løp. Her har du en fyr som både virker urimelig og ubrukelig. Bilen står jo på ditt navn, du betalte den, den er din. Selg den asap, så kan du finne et sted å leie raskt. Jeg ville kanskje lett etter et nytt hjem til hunden også hvis du er konfortabel med det, eventuelt hør om noen venner kan ta vare på den til du får deg et sted å bo. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Løp. Her har du en fyr som både virker urimelig og ubrukelig. Bilen står jo på ditt navn, du betalte den, den er din. Selg den asap, så kan du finne et sted å leie raskt. Jeg ville kanskje lett etter et nytt hjem til hunden også hvis du er konfortabel med det, eventuelt hør om noen venner kan ta vare på den til du får deg et sted å bo. Prata litt nå. Han vil ikke at det skal Være slutt. Jeg har sakt ifra at gjelda får han ta selv. Jeg sa til han at jeg er lei meg fordi han sier så mye rart hele tiden og at det gjør meg forvirra. Da svarer han bare at han ikke kunne forstå det og at han ville Gjøre det slutt med meg i dag? Forstår ikke en dritt Anonymous poster hash: ff433...bfd
kaffekjærring Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Prata litt nå. Han vil ikke at det skal Være slutt. Jeg har sakt ifra at gjelda får han ta selv. Jeg sa til han at jeg er lei meg fordi han sier så mye rart hele tiden og at det gjør meg forvirra. Da svarer han bare at han ikke kunne forstå det og at han ville Gjøre det slutt med meg i dag? Forstår ikke en drittAnonymous poster hash: ff433...bfd Uansett hva han sier nå så er jeg enig med de andre over her. Selg bilen for den står i DITT navn, og den er DIN, og deretter flytt ut! Han blir aldri å endre seg med mindre han går til en lifecoach eller lignende som kan hjelpe han med hvordan han tar opp ting osv.. Han er altfor ubesluttsom med tanke på at du i tillegg er du nødt til å tenke på hva du fortjener og trenger i ett forhold! Bilen er DIN uansett om du ikke har lappen.... Er ikke forbudt å ha bil uten! Så den gir du deg ikke på! Også forlater du han for det han holder på med blir jo nesten som psykisk terror, og ikke minst utrolig barnslig!!!
dillyduzit Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Prata litt nå. Han vil ikke at det skal Være slutt. Jeg har sakt ifra at gjelda får han ta selv. Jeg sa til han at jeg er lei meg fordi han sier så mye rart hele tiden og at det gjør meg forvirra. Da svarer han bare at han ikke kunne forstå det og at han ville Gjøre det slutt med meg i dag? Forstår ikke en drittAnonymous poster hash: ff433...bfd Har han sagt en ting kan han ikke bare ta det tilbake og late som alt er rosenrødt og dans på roser. Jeg ville seriøst vurdert det forholdet som over og gitt blanke faen om han skal ha bilen. Bilen står i ditt navn og den selger du, setter pengene på konto og kjøper deg et nytt sted.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Har han sagt en ting kan han ikke bare ta det tilbake og late som alt er rosenrødt og dans på roser. Jeg ville seriøst vurdert det forholdet som over og gitt blanke faen om han skal ha bilen. Bilen står i ditt navn og den selger du, setter pengene på konto og kjøper deg et nytt sted. Han er så careface:( gjør so vondt!Anonymous poster hash: ff433...bfd
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Han "slår opp" med deg når du stiller krav, også trekker du kravet tilbake, og han kan fortsette som før, eller det som verre er. Som de andre her sier: LØP!! Vær så jekelig glad at det forholdet er over. Anonymous poster hash: 8937f...ee5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Han er så careface:( gjør so vondt!Anonymous poster hash: ff433...bfd Ja, kalde mennesker som egentlig ikke bryr seg om deg, og som mangler empati og ydmykhet generelt, har en tendens til å ha careface i situasjoner hvor normale mennesker ville reagert annerledes. Respekten er ikke der. Anonymous poster hash: 8937f...ee5
dillyduzit Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Han er så careface:( gjør so vondt!Anonymous poster hash: ff433...bfd Bli careface tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå