Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 http://www.usatoday.com/news/offbeat/2004-...s-removed_x.htm Særlig dette utdraget: "The weight of the hives could collapse Gitzen's roof, while the honey could attract ants and rodents, Hartmann said." Tenk å få hele taket med slikt i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, takke meg til en grevling i taket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Oida, fydda! :o Ekkelt altså... Jah... Tror jeg også fortrekker en grevling i taket... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juni 2004 #4 Del Skrevet 10. juni 2004 .. hadde vært livredd jeg.. (for av en eller annen grunn ... stikker bier meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #5 Del Skrevet 10. juni 2004 .. hadde vært livredd jeg.. (for av en eller annen grunn ... stikker bier meg ) Sikkert fordi du er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå