Gå til innhold

Er dette ok hjemmetrening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trener kondisjon i tillegg. Tar hver øvelse i 30 sek med 10 sek pause, tar 4 sett.

- jumping jacks

- utfall

- armhevninger

- høye kneløft (jogging på stedet)

- planken

- sit ups

- knebøy

- sideplanke

- wall sit (?)

- step ups

- tricep dips

- rygghev

Anonymous poster hash: d43b2...29d

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Alt hjelper på, men hva er målet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt hjelper på, men hva er målet?

Oi, det glemte jeg helt. Målet er å slanke og stramme opp. Har ikke treningssenter her, så må bruke det jeg har her hjemme. Skal kjøpe vekter i tillegg :)

Gjest Runforit
Skrevet

Oi, det glemte jeg helt. Målet er å slanke og stramme opp. Har ikke treningssenter her, så må bruke det jeg har her hjemme. Skal kjøpe vekter i tillegg :)Anonymous poster hash: d43b2...29d

Så lenge du kombinerer med godt kosthold så vil du kunne få gode resultater med hjemmetrening :)

Viktig st du spiser nok så musklene klarer å bygge seg opp :)

I tillegg kan det lønne seg med er par kardioøkter i uka for ekstra fettforbrenning.

Hva er høyde, alder og vekt? Hvordan er kostholdet? Vet du hvor mange kcal du inntar?

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du kombinerer med godt kosthold så vil du kunne få gode resultater med hjemmetrening :)

Viktig st du spiser nok så musklene klarer å bygge seg opp :)

I tillegg kan det lønne seg med er par kardioøkter i uka for ekstra fettforbrenning.

Hva er høyde, alder og vekt? Hvordan er kostholdet? Vet du hvor mange kcal du inntar?

Er 158cm høy, er 21 år og veier 53kg:) spiser sunt, går i havregrøt, kylling, fisk, frukt og grønt:) spiser så godt som aldri godteri, og holder meg til kun vann som drikke. Spiser vel 1300-1400 kcal daglig. Jogger 5km 2-3 ganger i uka, og vil kombinere med den treningsplana jeg posta:)

Gjest Runforit
Skrevet

Er 158cm høy, er 21 år og veier 53kg:) spiser sunt, går i havregrøt, kylling, fisk, frukt og grønt:) spiser så godt som aldri godteri, og holder meg til kun vann som drikke. Spiser vel 1300-1400 kcal daglig. Jogger 5km 2-3 ganger i uka, og vil kombinere med den treningsplana jeg posta:)Anonymous poster hash: d43b2...29d

Vekta di er fin så pass på å spise nok de dagene du trener så du brenner på fettet og ikke musklene.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...