AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Trener kondisjon i tillegg. Tar hver øvelse i 30 sek med 10 sek pause, tar 4 sett. - jumping jacks - utfall - armhevninger - høye kneløft (jogging på stedet) - planken - sit ups - knebøy - sideplanke - wall sit (?) - step ups - tricep dips - rygghevAnonymous poster hash: d43b2...29d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Alt hjelper på, men hva er målet? Oi, det glemte jeg helt. Målet er å slanke og stramme opp. Har ikke treningssenter her, så må bruke det jeg har her hjemme. Skal kjøpe vekter i tillegg Anonymous poster hash: d43b2...29d
Gjest Runforit Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Oi, det glemte jeg helt. Målet er å slanke og stramme opp. Har ikke treningssenter her, så må bruke det jeg har her hjemme. Skal kjøpe vekter i tillegg Anonymous poster hash: d43b2...29d Så lenge du kombinerer med godt kosthold så vil du kunne få gode resultater med hjemmetrening Viktig st du spiser nok så musklene klarer å bygge seg opp I tillegg kan det lønne seg med er par kardioøkter i uka for ekstra fettforbrenning. Hva er høyde, alder og vekt? Hvordan er kostholdet? Vet du hvor mange kcal du inntar?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Så lenge du kombinerer med godt kosthold så vil du kunne få gode resultater med hjemmetrening Viktig st du spiser nok så musklene klarer å bygge seg opp I tillegg kan det lønne seg med er par kardioøkter i uka for ekstra fettforbrenning. Hva er høyde, alder og vekt? Hvordan er kostholdet? Vet du hvor mange kcal du inntar? Er 158cm høy, er 21 år og veier 53kg:) spiser sunt, går i havregrøt, kylling, fisk, frukt og grønt:) spiser så godt som aldri godteri, og holder meg til kun vann som drikke. Spiser vel 1300-1400 kcal daglig. Jogger 5km 2-3 ganger i uka, og vil kombinere med den treningsplana jeg posta:)Anonymous poster hash: d43b2...29d
Gjest Runforit Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Er 158cm høy, er 21 år og veier 53kg:) spiser sunt, går i havregrøt, kylling, fisk, frukt og grønt:) spiser så godt som aldri godteri, og holder meg til kun vann som drikke. Spiser vel 1300-1400 kcal daglig. Jogger 5km 2-3 ganger i uka, og vil kombinere med den treningsplana jeg posta:)Anonymous poster hash: d43b2...29d Vekta di er fin så pass på å spise nok de dagene du trener så du brenner på fettet og ikke musklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå