Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Ikke misforstå - jeg er fornøyd med det jeg har. Men hvor i h****** var jeg da hofter og pupper ble delt ut???Hadde jo virkelig ikke skadet med litt! Er så lei! Og hvorfor må det være sydd inn hofter i kjoler, skjørt og bukser og hvorfor er det sydd inn puppelegg i skjorter??? Da er de jo ikke gående med for en stakkar.... Hmpf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis det hjelper noe, så er jeg i akkurat samme situvasjon som deg! Null hofter, null pupper.. Egentlig veldig frustrerende, særlig når det kommer til puppene.. jeg fyller ikke ut en a-cup en gang. Men men - man har hva man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #3 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, det var vel jeg som stod først i den køen og fikk utdelt E-cup. Egentlig er jeg fornøyd med brystene mine da, men hadde ikke takket nei til ørlite mindre i allefall. Men som Lilleputt sier, man har det man har, og det er fint at vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #4 Del Skrevet 9. juni 2004 Mylian = Lilleputt = Mylian?? Kanskje vi skulle gått på shopping sammen en dag. Så kunne vi være frustrerte sammen litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #5 Del Skrevet 9. juni 2004 Mylian (tidligere lilleputt) = meg :-) Ja, skulle tatt en shoppingrunde sammen, har en tendens til å la min frustasjon gå utover kjæresten i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 Tror jeg henger meg på den turen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 9. juni 2004 #7 Del Skrevet 9. juni 2004 Da jeg var rundt 13- 14 bad jeg til Gud om former, og jammen hørte han meg (litt for godt...)! Var det det dere glemte kanskje? Dere kan jo få bittelitt hofte hver hos meg da, men må jo ha igjen noe sjøl også... Skjønner det er kjipt da, men det er ikke så gøy å ha litt for brede hofter heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg trenger bare litt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 9. juni 2004 #9 Del Skrevet 9. juni 2004 Det finnes da masse klær med rett fasong? De finner jeg, som må ha plass til hofter og rumpe ... Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #10 Del Skrevet 9. juni 2004 Kunne ønske jeg ikke var så dum at jeg slanket bort formene jeg fikk allerede som 13-åring :-( Hadde mer former da enn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #11 Del Skrevet 9. juni 2004 Slanket de bort som tretten åring?? Jeg hadde og mer former når jeg var tenåring. Tror noe av årsaken til at de er borte er at jeg gikk en stund med korsett. Joda, Fraggel, jeg finner tøy. Bare det at når jeg finner noe jeg liker og har sett etter en stund (les; denne gangen var det en kjole) så er det slik. Er stort sett fornøyd asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 Kunne ønske jeg ikke var så dum at jeg slanket bort formene jeg fikk allerede som 13-åring :-( Hadde mer former da enn nå. Slanke bort formene? Har du former så har du vel former ... Når vi snakker hofter ihvertfall, mine sitter ihvertfall innmari godt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 Mylian (tidligere lilleputt) = meg :-) Ja, skulle tatt en shoppingrunde sammen, har en tendens til å la min frustasjon gå utover kjæresten i stedet Hehe, kjenner meg igjen her. Men fortsatt lurer jeg på hvorfor kjæresten min ikke vil handle med meg Denial - it's a lifestyle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #14 Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe' date=' kjenner meg igjen her. Men fortsatt lurer jeg på hvorfor kjæresten min ikke vil handle med meg Denial - it's a lifestyle[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #15 Del Skrevet 9. juni 2004 Slanke bort formene? Har du former så har du vel former ... Når vi snakker hofter ihvertfall, mine sitter ihvertfall innmari godt fast. Ja, eller altså fettet som satt på hoftene og rumpa Og puppene selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #16 Del Skrevet 9. juni 2004 Du har da pupper du fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #17 Del Skrevet 9. juni 2004 De VAR større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #18 Del Skrevet 9. juni 2004 Kom tilbake når du har noe å klage over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #19 Del Skrevet 9. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 9. juni 2004 #20 Del Skrevet 9. juni 2004 Alle med sine problemer! Bra vi er forskjellige dere! (selv om ikke butikkene har skjønt det!! er visst tilpasset et sånt såkalt mellom størrelse-liten..) Når det blir oppfunnet hofte-puppe-overføringsmaskin, da LOVER jeg at jeg skal dele ut til alle de som trenger! (sosialisme på alle plan) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå