AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg har kommet til den konklusjonen at det er mye bedre å skaffe seg en kjæreste med et pent ansikt med søte trekk som er tjukk enn ei som har "stygge" trekk i ansiktet, ser rar ut i trynet, og har perfekt lekker kropp. I dag så jeg ei som tilhører siste kategori. Da jeg hang med henne for 5 år siden, knullet henne å greier, og vurderte et seriøst forhold så hadde hun DEN kroppen. Men samtidig hadde hun et litt rart stygt ansikt. I dag da så jeg henne så hun virkelig stygg ut i ansiktet. De stygge trekkene hadde bare forsterket seg enda mer. Mens kroppen hennes også hadde forfalt litt. Så hva har hun igjen da? Ser jeg derimot på disse jentene med søte vakre ansikter så er det ofte slik at de pene trekkene bare blir penere eller holder seg. Om de har noen kilo eksta er da bare greit. Flere som har observert dette fenomenet? Anonymous poster hash: ecd42...150 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 så vanvittig uinteressant Anonymous poster hash: b51b1...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Jada. Jeg er feit. Du er stygg. Jeg kan slanke meg. Anonymous poster hash: 2ea93...13f 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Trodde alle valgte partner utfra trekk og ikke kroppen. Anonymous poster hash: b1885...1c0 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Jada. Jeg er feit. Du er stygg. Jeg kan slanke meg.Anonymous poster hash: 2ea93...13f Eller....: Jeg er stygg Du er feit Jeg kan plastikk-operere meg Du har sannsynligvis ikke viljestyrke til å bli tynn og lekker som meg uansett Anonymous poster hash: 7fe88...481 2
Apehjerne Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Eller....: Jeg er stygg Du er feit Jeg kan plastikk-operere meg Du har sannsynligvis ikke viljestyrke til å bli tynn og lekker som meg uansett Anonymous poster hash: 7fe88...481 kan vi ikke bare si det sånn at dere begge er både stygge og feite. (noe dere mest sannsynlig er) 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 kan vi ikke bare si det sånn at dere begge er både stygge og feite. (noe dere mest sannsynlig er) må nok skuffe deg... Sorry overvektige folk, dere er ikke bedre enn oss stygge bare fordi dere tror dere kan slanke dere. Hadde dere kunnet, hadde dere gjort det. Anonymous poster hash: 7fe88...481
Apehjerne Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 må nok skuffe deg... Sorry overvektige folk, dere er ikke bedre enn oss stygge bare fordi dere tror dere kan slanke dere. Hadde dere kunnet, hadde dere gjort det. Anonymous poster hash: 7fe88...481 Finnes da haugevis av eksempler på folk som har vært feite og har slanket seg 2
Gjest New_Girl Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Er det dette som er kriteriene dine for å gå inn i et forhold med noen? At de enten må ha fin kropp og stygt ansikt eller fint ansikt og stygg kropp? Trodde det viktigste var å finne noen man kom overens med, deler samme verdier og syn på livet, en man kan le med og oppleve ting sammen med. Men så handler det altså bare om å finne en som kan bevare det fine utseende sitt lengst mulig. Silly me. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Jeg har kommet til den konklusjonen at det er mye bedre å skaffe seg en kjæreste med et pent ansikt med søte trekk som er tjukk enn ei som har "stygge" trekk i ansiktet, ser rar ut i trynet, og har perfekt lekker kropp. I dag så jeg ei som tilhører siste kategori. Da jeg hang med henne for 5 år siden, knullet henne å greier, og vurderte et seriøst forhold så hadde hun DEN kroppen. Men samtidig hadde hun et litt rart stygt ansikt. I dag da så jeg henne så hun virkelig stygg ut i ansiktet. De stygge trekkene hadde bare forsterket seg enda mer. Mens kroppen hennes også hadde forfalt litt. Så hva har hun igjen da? Ser jeg derimot på disse jentene med søte vakre ansikter så er det ofte slik at de pene trekkene bare blir penere eller holder seg. Om de har noen kilo eksta er da bare greit. Flere som har observert dette fenomenet? Anonymous poster hash: ecd42...150 Hvilket fenomen da?? At menn velger kjæreste ut fra andre kriterier enn kjærlighet=?
Skilpadden Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Hva ved henne gjorde henne stygg, TS? Ble litt nysgjerrig
Teethgrinding Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Minner meg om Fernando på Emotion FM (Grand Theft Auto Vice City, noe dere damer der ute ikke vet noe om) "(..) beautiful, like when a fat woman suddenly loses a lot of weight. Olalaaa".
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Er det dette som er kriteriene dine for å gå inn i et forhold med noen? At de enten må ha fin kropp og stygt ansikt eller fint ansikt og stygg kropp? Trodde det viktigste var å finne noen man kom overens med, deler samme verdier og syn på livet, en man kan le med og oppleve ting sammen med. Men så handler det altså bare om å finne en som kan bevare det fine utseende sitt lengst mulig. Silly me. Nei. leste du ikke konklusjonen. Det er ingen enten eller. Det er bedre med en jente med fint ansikt og feit kropp. Anonymous poster hash: 1d2a6...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå