Gjest Tine Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Noen som vet når skattepengene blir utbetalt?
Gjest Turi Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Mener jeg leste mellom 15. og 20. juni her et annet sted? Ca det i allefall - om du ikke er selvstendig næringsdrivende, har mange endringer i selvangivelsen, eller får spesial-ettersyn (som mannen min fikk i fjor).
Gjest Lea Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Sambo fikk beskjed i dag om at skattepengene hans kommer til høsten. Dvs.. det er ikke sikekrt at han får igjen noe heller.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #6 Skrevet 11. juni 2004 18.juni kommer likningen. Pengene betales ut kort tid etter dette. Det avhenger litt av likningskontoret når de kommer. De fleste får dem i løpet av en uke. Men enkelte kontorer somler noe forferdelig. Jeg har opplevd å ikke få pengene mine før 2 uker etter andre.
Scorpina Skrevet 11. juni 2004 #7 Skrevet 11. juni 2004 Ser IKKE fram til å få lappen fra skattekontoret..... 1500 i baksmell. Jaja, kunne vært verre da... Nåja, elskebassen min får igjen 4000 så kanskje han sponser meg *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå