Gå til innhold

Hvem passer meg best? Hva skal jeg gjøre ? :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter jeg er forelsket i. Begge er nå ekser, han første har jeg nå vært sammen med i 4 år hvor 2 år var lang distanse forhold som funket veldig bra egentlig. Ble slutt pga min usikkerhet og at jeg var lei vi aldri gjorde noe sammen (han har forandret seg nå etter at det ble slutt til det positive.) Han andre var jeg sammen med for 5-6 år siden i 2 års tid. Det ble slutt fordi han var så alt for mye borte. Følelsene har vært

Jeg er så utrolig usikker på hvem jeg skal satse på - jeg er såå glad i begge - men de er så ulike. jeg blir dårlig av alt dette her, har gått ned mange kilo og er egentlig bare lei meg. Greia er vel litt at når jeg traff han siste typen når jeg studerte, så var jeg ikke helt meg selv. Jeg har blitt mer meg selv nå etter at jeg flyttet hjem igjen. Og da er jeg mer lik han andre eksen min igjen.

Type 1:

+Verdens snilleste.

+100% til å stole på.

+Bryr seg veldig mye om meg, og sier jeg er den han vil være sammen med for alltid.

+ "Voksen" og klar for å slå seg til ro.

+ Bare meg han bryr seg om

- Veldig forskjellige interesser og fritidsaktiviteter. Gjør veldig lite sammen.

- Få venner og ikke veldig sosial av seg. Mest med familie.

- Vil ikke reise på lenger reiser slik som meg.

- Sta og bedrevitende - han skal bestemme hvordan ting og tang skal være.

- Ting har først begynt å forandre seg nå 1 år etter at jeg snakket ordentlig med han om hva som var problemet. Gjorde meg veldig lei og usikker, følelsene ble borte.

- Ikke noe glad i fest og morro.

- Var litt deprimert en periode - lite livsglede da, som igjen nå har forandret seg.

Type 2:

+ Har akkuratt samme interesse som meg, og tilbringer da mye tid sammen pga av dette.

+ Han sier ofte at jeg er den jenta han vil ha og om jeg kan ta han tilbake.

+ Sosial og glad i å henge med venner og folk - har felles vennegjeng.

+ Mye livsglede og er alltid glad og livlig.

+ Veldig morsom og være sammen med, vi koser oss alltid når vi er sammen.

+ veldig like sånn personlighetsmessig.

+ følelsene har ikke blitt borte etter 6 år! Hver gang vi ser hverandre (etter lang tid også - er det sommerfugler i magen)

- Mye opptatt med venner og studie, men det er liksom greit

- flørtepus som lett kan flørte og slikt med andre jenter - men ikke noe mer da.

-Blir alt for full når vi er ute

- Ikke veldig "voksen" eller klar for å slå seg til ro helt ennå- meen det begynner å hjelpe. eks kjøpt eget hus.

Meg: (Sånn til vanlig uten om dette)

* Blid og glad sosial jente.

* Aktiv med samme interesse som han andre. (Som er en veldig viktig del for oss begge! Ikke bare sånn vi gjør en gang i uken)

* På en måte voksen og vil slå meg til ro, men på en måte ikke.

Jeg er så ødelagt nå. Har for ikke så lenge siden vært på tur med type nr 2 og da var alt så bra! Med nr 1, føler jeg at jeg har mista mye gnist, fordi jeg gikk så lenge uten at det skjedde noen forandring.

Væresåsnill, hjelp meg. Er jeg bare mer gira på nr 2 fordi det nå er noe spennende og "nytt" igjen ? Eller er det et hint at følelsene har vært der i 6 år? Bør jeg fortelle det til han jeg gjorde det slutt med for en stund siden?

Jeg har disse to på meg hele tiden, meldinger om hvor mye de savner meg og ditt og datt... :(

Anonymous poster hash: 3cdbe...8e9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger da ikke velge noen av dem.

Slik du skisserer det over får jeg inntrykk av at du er lunken ovenfor begge men tror ikke noe bedre kommer din vei, så du er villig til å ta til takke med det som du etter en nøye vurdering antar er den beste. Og er nå egentlig det noe utgangspunkt?

Anonymous poster hash: 28d18...fb1
Skrevet

Problemet er vel at jeg er så altfor glad i de begge to .

Skrevet

Problemet er vel at jeg er så altfor glad i de begge to .

Ingen av dei passar "best for deg".

Skrevet

Dette er sikkert ikke det svaret du vil ha, men jeg tror du gjør lurt i å ikke velge noen av dem.

Du hadde ikke hatt noe tvil om hvem du skulle valgt dersom en av de var ''den rette''.

AnonymBruker
Skrevet

Type 2.

Anonymous poster hash: 6c1ab...5e2
AnonymBruker
Skrevet

vanskelig å vite.

det sies jo at lik personlighet gir mindre gnisninger i et forhold. Dynamikken mellom dere er og viktig. Hvem vil være der og trøste deg når du er lei deg, vil stille opp for deg 100 % når du trenger det ?

Anonymous poster hash: a33b5...4d2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et lignende valg, men jeg skjønte med én gang hva jeg skulle gjøre. Nå er han jeg valgte blitt kjæresten min. Av den grunn tror jeg kanskje de ovenfor her er inne på noe, at du må velge mellom de to og ikke vet hva du skal gjøre kan jo indikere på at du egentlig ikke vil ha noen av dem :forvirret:

Anonymous poster hash: f1fdd...965
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Begge hadde nok vært der om jeg hadde trengt de. Jeg har prøvd lenge å kommet mrg over type 2, og fornektet at jeg har følelser for han. Noe jeg ikke klarer lenger. Og med tanke på at vi tilbringer mye tid sammen har jeg innsett at det er det jeg liksom savner med type 1. Det å gjøre ting sammen osv. Det er ikke enkelt når man er så glad i begge. Går med konstant dårlig samvittighet og vondt i magen. Kanskje dere har rett, at jeg må prøve å slå begge fra meg. Ikke lett når jeg ser han ene ofte og det ikke er til å unngå.

AnonymBruker
Skrevet

Håper du blir dumpa.. Hvis man må velge, da er ingen riktig,,

Anonymous poster hash: e43fa...6c2

Skrevet

Til din informasjon er jeg ikke sammen med noen av de nå. Fordi jeg har så dårlig samvittighet for hvordan jeg føler. Er det liksom ingen som har opplevd å ha følelser for to? Og følt at begge er riktig på hver din måte?

Rart at jeg fortjener å bli dumpa for følelser jeg ikke kan noe for! Takk for det.

AnonymBruker
Skrevet

Så på 7th Heaven i går og der var det samme problemstillingen... Hvis den ene hadde vært rett for deg hadde du ikke hatt et problem med å velge!

Anonymous poster hash: a80c8...5aa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Type 1 ville jeg hatt.

Anonymous poster hash: ab544...e14

Skrevet

Dette er jo naturligvis helt umulig for oss å gi noe godt svar på. Men tenk deg at du kaster kron eller mynt, hvem hadde du blitt skuffet hvis det ikke ble? Hvis du hadde blitt like skuffet av å miste begge så liker du ingen av de godt nok tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo naturligvis helt umulig for oss å gi noe godt svar på. Men tenk deg at du kaster kron eller mynt, hvem hadde du blitt skuffet hvis det ikke ble? Hvis du hadde blitt like skuffet av å miste begge så liker du ingen av de godt nok tror jeg.

Godt sagt. ;o)

Skrevet

Er det vanskelig å velge så er ingen av dem rett for deg :) Synes heller ikke de fortjener å få seg en kjæreste ut fra den tankegangen. Man vil jo gjerne være alt for kjæresten, ikke være en av to som trakk det lengste strået.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...