Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man prøve seg på noen?

For et par års tid siden holdt jeg på med en flott gutt. På grunn av et utenlandsopphold så mistet vi kontakten litt, og da jeg kom hjem igjen var jeg treig med å ta den opp, og etterhvert fikk han seg dame, så da har jeg naturlig nok holdt meg unna.

Her om dagen la jeg merke til at han har blitt singel igjen (på face) - vet ikke eksakt når det skjedde, men jeg tror det er nylig. Jeg har tenkt en del på han i ettertid - først og fremst fordi jeg angrer meg på at jeg aldri fortalte han hvordan jeg følte det - og lurer på om ting hadde vært annerledes dersom jeg hadde vært ærlig med han.

Jeg har veldig lyst til å ta kontakt - kanskje invitere han på kaffe eller noe annet uformelt, men hvor lenge bør jeg vente etter bruddet? Jeg ser jo en viss risiko i dette: ønsker ikke å involvere meg dersom han fortsatt ikke er over eksen.

Siden vi ikke har hatt kontakt på en stund så aner jeg ikke hva ståa mellom de to egentlig er, men hva tenker folk her at er lurt å gjøre? :)

Det er ikke barn eller sameie inn i bildet, og vi er 23 og 25 hvis det har noen betydning.

Anonymous poster hash: 70b1f...878
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo ingenting om hvordan han takler ting og hvor han står før du prater med ham. Er vel en ærlig sak å invitere gamle kjente på kaffe, vin og mimring?

Er statusendringen rykende fersk, er det alltid en risiko for at de finner sammen igjen etter å ha kjølt seg ned litt. Er du heldig, var hun utro og ble kibbet på hodet ut. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...