Gjest Chlorophyll Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 (endret) Nå begynner det å bli fint i været, og jeg har mange ganger tenkt at treningsmedlemsskapet er unødvendig dyrt. Tenkte jeg skulle oppgi dårlig råd som grunn. Tenkte blant annet at jeg kunne begynne å jogge igjen (noe jeg ikke har gjort på mange år). Tredemølla kan aldri erstatte variasjonene ute uansett. Dessuten har jeg jo lært endel de årene jeg har vært medlem. Har dessuten funnet masse god inspirasjon på youtube. Det at de tar betalt 99 kr for å fryse medlemsskapet, synes jeg også er frekt. Det skulle ikke ha kosta noe. Men er vel ikke alltid man må betale dette heller? Noen som har fått fryst medlemsskapet sitt, eller som har slitt med dette? Endret 22. april 2014 av Chlorophyll
Millimani Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Jeg har aldri fryst medlemskapet, og det er også ei stund siden jeg meldte meg ut av Elixia til fordel for noen andre, men jeg har aldri hørt at det er gebyr for å fryse det. Heller ikke at man trenger å oppgi grunnen til at man fryser
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 I følge betingelsene deres koster det vel ikke penger å fryse det dersom man feks har en medisinsk grunn til at man ikke kan benytte det, graviditet eller flytter midlertidig til et sted der det ikke finnes sentre nærmere enn 30 km. Anonymous poster hash: 3ade6...f9f
Gjest bustyvel Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Elixia er noen slue jævler, så du må nok ha rimelig god dokumentasjon for å fryse gratis.
Neket Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Det er jo bare å lese medlemsbetingelsene, det står jo der... Sommeren kommer jo også hvert år, akkurat som jul, påske og 17. mai? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Du skulle ha lest betingelsene da du meldte deg inn. Dårlig råd er aldri er argument for å bryte/endre en kontrakt. Anonymous poster hash: 91410...13a 1
Gjest Chlorophyll Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Du skulle ha lest betingelsene da du meldte deg inn. Dårlig råd er aldri er argument for å bryte/endre en kontrakt. Anonymous poster hash: 91410...13a Jeg har ikke bindingstid. Den gikk ut for mange år siden. Men nå har jeg tenkt på at jeg ikke har lyst til å betale dem lenger. Tror jeg kan få like bra resultater hjemme og ute også. Kan jo være noen av dem eier litt empati selv om de er ansatt der, og gjør noen unntak?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Jeg har frosset medlemskap på to forskjellige sentre pga sykdom og begge gangene måtte jeg ha god dokumentasjon. Dårlig råd holdt ikke da jeg spurte om det. Anonymous poster hash: 629dc...a63
Wonderbitch Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Men hvis du ikke har bindingstid kan du vel bare melde deg ut? Og så melde deg inn på et billigere senter etter sommeren om du skulle få behov for det? 2
Gjest Chlorophyll Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 629dc...a63 Så teit. Mulig jeg slutter helt med senter, og bare trener uten.
Gjest constance90 Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 (endret) Meld deg ut og meld deg heller inn igjen når høsttilbudene kommer. Er alltid "tilbake fra ferien" tilbud. Endret 25. april 2014 av constance90
Gjest Chlorophyll Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Men hvis du ikke har bindingstid kan du vel bare melde deg ut? Og så melde deg inn på et billigere senter etter sommeren om du skulle få behov for det? Har tenkt tanken. Men tror ikke de har noe annet her i nærheten, som er bra. Og Da blir det i så fall dyrt å skulle melde seg inn igjen senere.
Neket Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Elixia er vel ikke dyrest på oppstartsavgift, og har sett de har hatt kampanjer der man slipper den. Men da må man vel kanskje binde seg? Foreslår at du snakker med dem og evt truer med å melde deg ut. Kanskje de kan være fleksibel? Lets Deal eller groupon hadde kampanje i mars med 30 dagers trening for 199, kanskje det dukker opp noe slikt igjen til høsten også?
Gjest Chlorophyll Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Elixia er vel ikke dyrest på oppstartsavgift, og har sett de har hatt kampanjer der man slipper den. Men da må man vel kanskje binde seg? Foreslår at du snakker med dem og evt truer med å melde deg ut. Kanskje de kan være fleksibel? Lets Deal eller groupon hadde kampanje i mars med 30 dagers trening for 199, kanskje det dukker opp noe slikt igjen til høsten også? Det skader ikke å sjekke det i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå