AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hei Nå fremover har jeg masse fridager, mtp helligdager og eksamen. De fleste gleder seg og synes dette er helt fantastisk. Ikke jeg. På helligdager og helger har jeg ingenting å gjøre og ingen å være med. Venninnene mine koser seg på stranda, men jeg får aldri invite til å bli med. For litt over en måned siden inviterte jeg alle jentene på hyttetur og passet på at ingen ble stengt utenfor. Alle ble med, og vi hadde en fin tur. Det som gjør så vondt, er at jeg får ingenting tikbake. Det virker ikke som folk ser andre enn seg selv og egne behov og det gjør faktisk litt vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gruer meg sånn til å sitte og se på bilder av hvor gøy alle andre har det Anonymous poster hash: fe3a4...9dc
Gjest tinbjo1 Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Prøv å få nye venner, de virket skikkelig teite som ikke inviterer deg med. 1
Madelene B Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Er flere som har opprettet tråder her inne, om noen rundt det og det området har lyst til å bli kjent.. Du kan jo opprette en slik tråd her og nå?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Tør du å spørre om å bli med på stranda da? Så gjør du et så godt inntrykk at dem invitere deg neste gang! Anonymous poster hash: 25638...e6d
Teeden Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Hva hindrer deg i å dra på stranda selv? Selvfølgelig ser andre sine egne behov over dine. Du må gjøre noe med dine behov, det er ikke andres ansvar.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Hva hindrer deg i å dra på stranda selv? Selvfølgelig ser andre sine egne behov over dine. Du må gjøre noe med dine behov, det er ikke andres ansvar. Dra på stranda alene? Kult. Jeg har ikke sagt at det er deres ansvar, men det handler faktisk og å gi og ta. Anonymous poster hash: fe3a4...9dc 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Hvis du har eksamen kan du jo - helt vilt forslag følger her - arbeide med fag. Jeg har også masse fri framover, faktisk har jeg fri hver dag nå fram til 2. juni. Jeg er på skolen hver dag, også i helger og på helligdager, og er sosial med venner og kjente der. Det har ikke falt meg inn at jeg skal ligge og slange meg på stranda. Anonymous poster hash: 98c29...8e7 4
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Dra på stranda alene? Kult. Jeg har ikke sagt at det er deres ansvar, men det handler faktisk og å gi og ta. Anonymous poster hash: fe3a4...9dc Intet som er likere enn å gå på stranden alene, ingen å ta hensyn til, bare kos. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Hvis du har eksamen kan du jo - helt vilt forslag følger her - arbeide med fag. Jeg har også masse fri framover, faktisk har jeg fri hver dag nå fram til 2. juni. Jeg er på skolen hver dag, også i helger og på helligdager, og er sosial med venner og kjente der. Det har ikke falt meg inn at jeg skal ligge og slange meg på stranda. Anonymous poster hash: 98c29...8e7 Jo da, jeg ser den. Men jeg vet ikke hva jeg kommer opp i, og jeg vet at jeg ikke kommer til å sitte med eksamen alle fridagene mine uansett. Anonymous poster hash: fe3a4...9dc 1
Teeden Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Dra på stranda alene? Kult. Jeg har ikke sagt at det er deres ansvar, men det handler faktisk og å gi og ta.Anonymous poster hash: fe3a4...9dc Det er jo holdningene dine som er problemet. Du har jo ingen interesse av å gjøre noe utover det å henge med andre. Da blir du jo ikke noe interessant å være med. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Det er jo holdningene dine som er problemet. Du har jo ingen interesse av å gjøre noe utover det å henge med andre. Da blir du jo ikke noe interessant å være med. Det var dømmende skrevet. Anonymous poster hash: fcc25...13d 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Hei Nå fremover har jeg masse fridager, mtp helligdager og eksamen. De fleste gleder seg og synes dette er helt fantastisk. Ikke jeg. På helligdager og helger har jeg ingenting å gjøre og ingen å være med. Venninnene mine koser seg på stranda, men jeg får aldri invite til å bli med. For litt over en måned siden inviterte jeg alle jentene på hyttetur og passet på at ingen ble stengt utenfor. Alle ble med, og vi hadde en fin tur. Det som gjør så vondt, er at jeg får ingenting tikbake. Det virker ikke som folk ser andre enn seg selv og egne behov og det gjør faktisk litt vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gruer meg sånn til å sitte og se på bilder av hvor gøy alle andre har detAnonymous poster hash: fe3a4...9dc I know, har det akkurat slik og alltid hatt det sånn. Det er vondt. Forstår deg godt. Glem dem, etter du er ferdig på skolen går alle hvert til sitt uansett. Få deg nye bekjentskaper som har dame interessert som deg. Gjør du en sport? E.l? Bruk din tid på det😊Anonymous poster hash: fcc25...13d
Teeden Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Det var dømmende skrevet. Anonymous poster hash: fcc25...13d Kanskje, men det er ment som ord til ettertanke. Hvis din eneste interesse er å finne på noe med andre så blir du faktisk veldig uinteressant å finne på noe med til slutt. 1
cattleya Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 kan det hende de bare ikke tenker seg om? Jeg hadde en venninne som aldri tok kontakt med meg, det var alltid jeg som kontaktet henne og foreslo ting. Så ble jeg å utrolig lei av det, og sluttet å ta kontakt... Og gjett hvem som kom krypende og foreslo å møtes i hytt og vær 1
Trude.lutt Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Liker heller ikke fridager og ferier. Alle skal være så lykkelige. Fb svømmer over av lykke....... viktigere å ha det bra i hverdagene.
Lila Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Jeg ville prøvd å invitert meg selv med et par ganger. Det er ikke akkurat det kuleste det heller, men det er jo absolutt et alternativ til å sitte hjemme alene. Forhåpentligvis går det greit og de husker på å invitere deg med i fremtiden, men hvis det ikke fører til noe vet du at de ikke er noe å samle på! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå