Gjest Magdalene Skrevet 22. april 2014 #1 Del Skrevet 22. april 2014 Hei! Jeg har lyst til å plante to store blomster/buskblomster ved den ene terassen vår ved innganspartiet. Det er et sted som har sol hele dagen. Noen som har noen tips? - Må tåle mye sol - Mye blomster - Må komme igjen år etter år. - Bor forøvrig i akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #2 Del Skrevet 23. april 2014 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Del Skrevet 23. april 2014 Klematis, solsikker, rhododendron Anonymous poster hash: 1afc3...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Del Skrevet 23. april 2014 Hortensia Anonymous poster hash: 1afc3...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Del Skrevet 23. april 2014 Syrinhortensia og rosemandeltre... Nå har jeg ikke fler Anonymous poster hash: 1afc3...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #6 Del Skrevet 23. april 2014 Syrinhortensia og Anonymous poster hash: 1afc3...4e1 Takk! Dette var en fin blomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Del Skrevet 24. april 2014 Skal du plante i bed eller i potte? Før du planter noe bør du sjekke PH-verdien i jorden. Rhododendron og syrin ønsker ofte sur jord. Hortensia kan fort få svimerker hvis den står i for mye sol. Jeg ville anbefalt klematis, det er en klatreplante som er lett å holde. Bouganvilla er også en kjekt plante, men de bør tas inn i en garasje eller en kjeller over vinteren for å komme igjen. - Hilsen en som har jobbet i blomsterbutikk Anonymous poster hash: e4a6d...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 26. april 2014 #8 Del Skrevet 26. april 2014 Hei! Jeg har lyst til å plante to store blomster/buskblomster ved den ene terassen vår ved innganspartiet. Det er et sted som har sol hele dagen. Noen som har noen tips? - Må tåle mye sol - Mye blomster - Må komme igjen år etter år. - Bor forøvrig i akershus. Jeg ville ha satset på noen roser. Men, ikke bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå