Gå til innhold

Mann som vil ha bra hud i ansiktet. Tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer.

Jeg har ikke direkte stygg hud i ansiktet, men ønsker en litt smoothere hud - bli kvitt urene porer og sånn.

Kan dere komme med noen anbefalinger på gode produkter? Rens, krem ... trenger man noe mer? Hva slags rutiner skal man ha?

Har brukt MD formulations før, og har i grunn vært ganske fornøyd, men etter å ha brukt det en periode, blir huden fort blank og fet.

Anonymous poster hash: cbbc8...5cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invester i en skikkelig hudpleietime, så får du råd og veiliedning om hvilke produkter som er riktig for deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Invester i en skikkelig hudpleietime, så får du råd og veiliedning om hvilke produkter som er riktig for deg :)

Kjipt svar, azz. Er det verdt det med hudpleiere?

Skrevet

Kjipt svar, azz. Er det verdt det med hudpleiere?

Ja, azz.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veit ikke om jeg gidder å betale 6-700 kroner for en time for så å bli pressa på en haug av overprisa produkter. Jeg har ikke veldig uren hud - mest av alt skyldes det at jeg ikke har giddet å ha en vaskerutine. Så om jeg får anbefalt noen standardprodukter, vil jeg først prøve det før jeg evt bruker tusener av kroner på hudpleie.

Har fått anbefalt Clinique face scrub for men. Hva tror dere? Bør jeg ha en krem også, kanskje?

Skrevet

Jeg veit ikke om jeg gidder å betale 6-700 kroner for en time for så å bli pressa på en haug av overprisa produkter. Jeg har ikke veldig uren hud - mest av alt skyldes det at jeg ikke har giddet å ha en vaskerutine. Så om jeg får anbefalt noen standardprodukter, vil jeg først prøve det før jeg evt bruker tusener av kroner på hudpleie.

Har fått anbefalt Clinique face scrub for men. Hva tror dere? Bør jeg ha en krem også, kanskje?

Ja. Rens, toner og krem er lurt. Men jeg vil ikke anbefaler prdukter osv. Er ingen hudpleier og jeg har ikke sett huden din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...