Gjest mann20mb Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Har en macbook pro som til tider, cirka 1 gang i måneden eller noe sånt slår av lyden sånn at det ikke går an å trykke på lyd knappene på tastaturet og heller ingen lyd. innimellom kommer lyden tilbake, men det går fortsatt ikke å få volum opp/ned på. Lydikonet på toppen av skjermen er også grå, ikke svart som den skal være sammen med de andre symbolene som nett,batteri og klokke osv. irriterende. Macen er 2 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Prøv kommandoen sudo killall coreaudiod i et terminalvindu for å restarte lydsystemet. Hjelper i hvertfall når lyden ikke kommer fram til apple tven hos meg. Anonymous poster hash: f1734...3da
Gjest mann20mb Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Prøv kommandoen sudo killall coreaudiod i et terminalvindu for å restarte lydsystemet. Hjelper i hvertfall når lyden ikke kommer fram til apple tven hos meg. Anonymous poster hash: f1734...3da Takk, det skjer med meg også når jeg kobler til Apple.tv sometimes. thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå