AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Spesielt hvis man er den som ble dumpet? Føler at jeg har fått elendig selvtillit etter bruddet og psyken er heller ikke på topp. Hvordan hadde dere det? Anonymous poster hash: b49b6...fb2
Dolly-Duck Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Helt jævlig. Men det går over. Vil tro det er ganske normalt:)
hr.pinnsvin Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Det er nok helt vanlig. Det er nok også derfor man kanskje bør vente litt før man engasjerer seg med en ny, slik at man ikke går inn i et nytt forhold med dårlig selvtillit. Men det går over til slutt.
Gjest Anastasia Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Jepp, det er helt vanlig. 13 mnd siden bruddet her og føler meg fortsatt dritt, føles som jeg aldri kommer over det
Gjest Blomsterert Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Alle som blir dumpet føler seg vel elendig etterpå. En er jo uønsket. Veldig kjipt følelse. Jeg pleier meg selv som bare det. Frisør, handle klær, smykker, parfyme osv. Ta en spahelg med ei venninne eller alene. Vær sosial om du liker det, og hold deg unna alkohol til det verste er over. Da slipper du å få fylleangst om du tar kontakt i fylla. Sånt vil gjøre prosessen mange ganger vanskeligere. Lykke til.
Gjest Chloe87 Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jepp, det er helt vanlig. 13 mnd siden bruddet her og føler meg fortsatt dritt, føles som jeg aldri kommer over det Hvor lenge var dere sammen?
Gjest Anastasia Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Hvor lenge var dere sammen? Vi var sammen i 9 mnd. Også dumpet han meg ganske brutalt og ble sammen med en annen jente. De flyttet sammen med en gang,så det har vært et veldig vondt brudd for min del.
Gjest Chloe87 Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Vi var sammen i 9 mnd. Også dumpet han meg ganske brutalt og ble sammen med en annen jente. De flyttet sammen med en gang,så det har vært et veldig vondt brudd for min del. Uff, skjønner at det er tungt. Eksen og jeg var sammen i nesten ett år, dumpet meg for tre uker siden fordi han heller ville ruse seg.
Gjest Anastasia Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Uff, skjønner at det er tungt. Eksen og jeg var sammen i nesten ett år, dumpet meg for tre uker siden fordi han heller ville ruse seg. Ja, det er ikke så greit! Fikk med meg tråden din om exen, håper du vet selv at det ikke er noe tap å miste en fyr som velger rus foran et vanlig liv
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Uff, skjønner at det er tungt. Eksen og jeg var sammen i nesten ett år, dumpet meg for tre uker siden fordi han heller ville ruse seg. Høres forferdelig ut. Men etter hvert vil det nok vise seg at det er best at du er kommet helt vekk fra en med rusproblemer. Anonymous poster hash: 3cf3d...7c0
Gjest Chloe87 Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Ja, det er ikke så greit! Fikk med meg tråden din om exen, håper du vet selv at det ikke er noe tap å miste en fyr som velger rus foran et vanlig liv Ja, men det er forferdelig tungt, jeg savner han og slik han var før rusen tok over. Han var jo egentlig en flott gutt. Jeg trodde jeg hadde funnet den rette og at letingen var over, men nå sitter jeg her alene og bare tanken på å en dag daite nye menn gjør meg kvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå