Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Står for tiden midt i en situasjon som virker helt håpløs.

En mann jeg tidligere har hatt en nær relasjon til har nærmest over natten blitt noe jeg opplever som sint på meg. Jeg får stadig halv spydige kommentarer, og når jeg merker blikket hans i siden og snur meg for å smile, får jeg bare kjølige, nærmest stygge blikk tilbake. I tillegg til dette kysset han en annen på byen i forrige uke, mens jeg stod å så på. Vi var jo klar over at det ikke var så lett å få det til å fungere mellom oss begge to, men vi var begge enige om at vi ville fortsette å være i livet til hverandre uansett om vi fikk det til eller ikke.

Jeg bare forstår ikke hvorfor han er så sint på meg? Jeg har ikke vært annet enn vanlig, blid og hyggelig. Hva hadde fått deg til å reagere på samme måte?

Anonymous poster hash: cb4e8...74f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eeehm.. Spør han??

Anonymous poster hash: 2c224...c36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje sint og lei seg for att det ikke funket mellom dere og lar sinnet gå utover deg?

Anonymous poster hash: cd96e...925

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av hellokitty1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg tror neppe at noe hadde fått meg til å reagere sånn gitt. Han må da enten si hva det er, eller du får spørre??

Fatter og begriper ikke hvorfor du ikke har gjort det alt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror neppe at noe hadde fått meg til å reagere sånn gitt. Han må da enten si hva det er, eller du får spørre??

Fatter og begriper ikke hvorfor du ikke har gjort det alt.

Det var åpenbart utrolig sårende å se han med en annen, så det å ta kontakt med han for å stille spørsmål om det syns jeg er utrolig vanskelig.

Det er jo alltids lett å tenke at dette var hans måte å prøve å "kvitte seg med meg" på, vet ikke om jeg hadde taklet ydmykelsen av om han ikke tok telefonen eller ikke ønsket å snakke med meg.

TS

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det var åpenbart utrolig sårende å se han med en annen, så det å ta kontakt med han for å stille spørsmål om det syns jeg er utrolig vanskelig.

Det er jo alltids lett å tenke at dette var hans måte å prøve å "kvitte seg med meg" på, vet ikke om jeg hadde taklet ydmykelsen av om han ikke tok telefonen eller ikke ønsket å snakke med meg.

TS

Ok. Da stiller det seg litt annerledes.

Jeg trodde dere hadde vært sammen etter den episoden hvor han kysset en annen.

Han oppfører seg feigt og dårlig. Aner ikke grunn til det...men sjalusi? Forstår nå at du ikke så lett vil spørre.

Vet det ikke er lett!:men prøv å glem ham.

Vet ikke hvordan du skal få vite hvorfor han oppfører seg så dårlig. Herregud, han er jo utrolig barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...