AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Exen min har flere ganger begynt å følge meg på sosiale media som instagram og lignende men rett etterpå ser jeg att han har sluttet å følge meg. Skjønner ikke hvorfor han gjør det flere ganger når han slutter å følge like fort? Vi er ikke venner og hadde ett vanskelig brudd. Teit å lage en tråd om egentlig men jeg er så forvirret på hva han vill. Sniker han bare og trykker på følg med ett uhell eller er det en rar måte å få oppmerksomhet på? Har slitt lenge med kjærlighetssorg over han og den kom tilbake nå når han startet med det... Anonymous poster hash: 58c6c...222
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Han vil vel ha oppmerksomhet, da. Anonymous poster hash: c626c...141
Madelene B Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Han vil vel se hva du driver med, så angrer han etterpå? 1
ekkoet Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Av og itl når man logger seg på slike ting så spør appen om de skal invitere hele vennelisten/kontaktlisten din, er jo mulig at det er det som har skjedd, så fjerner han deg når han ser hva som skjedde. Eller at han er inne og titter og kommer borti feil knapp, det har jeg gjort (ikke på en eks da, men på folk jeg ikke kjenner så godt og som ikke vil være naturlig å legge til)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Han var bare nysgjerrig og når den ble tilfredsstilt så gad han ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Av og itl når man logger seg på slike ting så spør appen om de skal invitere hele vennelisten/kontaktlisten din, er jo mulig at det er det som har skjedd, så fjerner han deg når han ser hva som skjedde. Eller at han er inne og titter og kommer borti feil knapp, det har jeg gjort (ikke på en eks da, men på folk jeg ikke kjenner så godt og som ikke vil være naturlig å legge til) Har fått nytt nummer etter bruddet så tviler på att han har detAnonymous poster hash: 58c6c...222
Nuttery Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Ekskjæresten min gjør det samme. Følger, for å se hva jeg driver med (eller kompisene hans følger meg så han kan se hva jeg driver med), så unfollower han når han har fått sett seg litt om. Hadde også et vanskelig brudd. Det er vel for å forsikre seg om hva du driver med.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Av og itl når man logger seg på slike ting så spør appen om de skal invitere hele vennelisten/kontaktlisten din, er jo mulig at det er det som har skjedd, så fjerner han deg når han ser hva som skjedde. Eller at han er inne og titter og kommer borti feil knapp, det har jeg gjort (ikke på en eks da, men på folk jeg ikke kjenner så godt og som ikke vil være naturlig å legge til) Har fått nytt nummer etter bruddet så tviler på att han har detAnonymous poster hash: 58c6c...222
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Ekskjæresten min gjør det samme. Følger, for å se hva jeg driver med (eller kompisene hans følger meg så han kan se hva jeg driver med), så unfollower han når han har fått sett seg litt om. Hadde også et vanskelig brudd. Det er vel for å forsikre seg om hva du driver med. Ja det var det jeg tenkte det var. Men er litt rart for han slutter å følge meg med en gang liksom! Har åpen profil så tenker han er inne å sniker å kommer borti knappen. Har skjedd 4-5 ganger den siste mnd.Anonymous poster hash: 58c6c...222
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Hadde blokkert han. Anonymous poster hash: 88f71...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Ja det var det jeg tenkte det var. Men er litt rart for han slutter å følge meg med en gang liksom! Har åpen profil så tenker han er inne å sniker å kommer borti knappen. Har skjedd 4-5 ganger den siste mnd.Anonymous poster hash: 58c6c...222 Høres ut som han kommer borti knappen ja, hvis han endrer det med en gang. Er han innlogget selv da? Følger du han? Anonymous poster hash: c207c...43a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Høres ut som han kommer borti knappen ja, hvis han endrer det med en gang. Er han innlogget selv da? Følger du han?Anonymous poster hash: c207c...43a Følger han ikke nei. Slet med kjærlighetssorg over ett år etter bruddet så gidder ikke å rippe opp i vonde følelser nå som jeg har det bra igjen. Synes bare det er så rart att han begynte med det nå. Og en liten del av meg ønsker att han skal savne meg så tror jeg skal blokkere han så jeg slipper att det plutselig popper opp att han følger megAnonymous poster hash: 58c6c...222
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Følger han ikke nei. Slet med kjærlighetssorg over ett år etter bruddet så gidder ikke å rippe opp i vonde følelser nå som jeg har det bra igjen. Synes bare det er så rart att han begynte med det nå. Og en liten del av meg ønsker att han skal savne meg så tror jeg skal blokkere han så jeg slipper att det plutselig popper opp att han følger megAnonymous poster hash: 58c6c...222 Uansett er han innom å ser, og hvorfor skulle han det om han ikke er interessert i å se hva du gjør? Han har iallefall ikke glemt deg Anonymous poster hash: c207c...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå