AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hunden min ble klort i øyet av en katt på søndag kveld. Det kom litt blod, så det var bare i øyekroken vil jeg tro. Han virker helt fin, men burde han få noe slags øyedråper eller noe? I så fall, hvilke type og må man få det på resept eller kan det kjøpes på apoteket uten? Anonymous poster hash: 5b582...3d5
Mellowhellow Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Det burde behandles. Kan lett bli betent.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Det burde behandles. Kan lett bli betent. Hva skal jeg behandle det med? Må jeg få resept av Dyrlegen eller kan jeg dra rett på apoteket? Anonymous poster hash: 5b582...3d5
Mellowhellow Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Jeg ville tatt en telefon til dyrlegen, bare for å være sikker
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Jeg ville tatt en telefon til dyrlegen, bare for å være sikker Fikk en resept på øyedråper Anonymous poster hash: 5b582...3d5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Ville for sikkerhetsskyld tatt en tur til dyrlegen for å sjekke at alt er ok. Hunden til ei venninne av meg fikk seg et slag fra en katt, og der satt det en liten bit av kloa til katta igjen i øyet. Hun så det ikke selv - ikke jeg heller, men dyrlegen karte å se det og fikk ut biten. Anonymous poster hash: a5114...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå