Gjest Poirot Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 http://www.meliabali.com/melia/index.php Oj, nå gleder jeg meg skikkelig! Dette kom på under 25.000 kr tilsammen for 14 dager.
othelie Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Wow, der var det skikkelig fint, Poirot !!!! Ikke dyrt heller, men har du sjekket klimaet der nede på den tiden? Det er vel "wet season" på Bali, og kan bli skikkelig varmt og fuktig hvis jeg ikke tar feil, men det hefter vel ikke i de omgivelsene der
Po Pi Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Gratulerer med bestilt bryllupsreise! Det ser kjempeflott ut der!
Gjest Poirot Skrevet 9. juni 2004 #4 Skrevet 9. juni 2004 Blir nok skikkelig varmt, ja, men det er ac på rommene. Jeg trives over alt jeg, uansett vær. Tror ikke det regner så mye i den perioden, tror det er litt senere. Just considering the weather, the cooler dry season from April to October is the best time to visit Bali. The rest of the year is more humid, more cloudy and has more rainstorms, but you can still enjoy a holiday.
droopseley Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Dere får nok en drømmetur uten like! Men husk å beveg dere litt utenfor nusa dua (og ikke bare til kuta ), det er så mye fint å oppleve på Bali. Ikke helt enig i den der, har selv bodd på Bali og da var det regnvær ut mai iallefall. Men selv om det er regntid så regner det ikke hele tida altså. Og luftfuktigheten kommer dere til å reagere på likevel. Jeg ville ikke tatt så mye hensyn til det så fremt dere ikke er der for å bli brun. Kos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå