Gå til innhold

Hvor kan man få hjelp/råd om kosthold og trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen som tilbyr slik hjelp?

Jeg tenker da på noen som kan vurdere individet og deres individuelle behov, og gi råd ut i fra dette, ikke bare øse ut standariserte anbefalinger.

Anonymous poster hash: f96d3...a16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flere ulike personlige trenere er prøvd, så dette er ikke et alternativ.

Skrevet

Så lenge det ikke dreier seg om sykdommer og/eller ekstreme intoleranser, og personen som spør, gir de nødvendige opplysningene, er det mange her på Kvinneguiden som kan gi gode råd. Og her er ikke gode råd dyre, de er faktisk helt gratis!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Treningsforum.no

Anonymous poster hash: 2b12d...d56

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke dreier seg om sykdommer og/eller ekstreme intoleranser, og personen som spør, gir de nødvendige opplysningene, er det mange her på Kvinneguiden som kan gi gode råd. Og her er ikke gode råd dyre, de er faktisk helt gratis!

Det er helt sant at det er veldig mange flinke her på Kvinneguiden, men det er også en del som ikke helt forstår at folk er forskjellige, uten at det nødvendigvis ligger sykdom til grunn.

Tilbakemeldingene jeg fikk sist, gjør at det ikke frister til gjentakelse å stille de samme spørsmålene på nytt igjen.

Da fikk jeg blant annet beskjed om at jeg var en løgner da jeg fortalte om uvanlige resultater av trening, selv om resultatene var dokumenterbare, og jeg fikk mange svar, men ikke på det jeg lurte på.

Treningsforum skal jeg sjekke ut. :)

Skrevet

Jeg vil vel egentlig anbefale deg en PT. Ser du skriver at det er prøvd. Hvorfor fungerte ikke det? Hvis det har med kjemien mellom dere å gjøre, prøv en annen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vel egentlig anbefale deg en PT. Ser du skriver at det er prøvd. Hvorfor fungerte ikke det? Hvis det har med kjemien mellom dere å gjøre, prøv en annen.

Det har ikke med kjemi å gjøre, men at de tre jeg har prøvd har ikke hatt kunnskap eller erfaring nok til å løse problemet jeg har med treningen.

Skrevet

Fysioterapeut kan kanskje hjelpe deg når det gjelder trening hvis du har noen skader e.l. Når det gjelder kosthold må du kanskje kontakte en ernæringsfysiolog, eller eventuelt surfe rundt på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...