AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Jeg har vokst opp på et lite sted der alle kjenner alle..ikke at det er så mye galt i det,men jeg er lei, jeg vil vekk, begynne på nytt, flytte langt unna. Jeg er sammen med en fantastisk gutt på det 4 året og vi er ganske enige i ting, så vi har jo snakket om det da, at når ha er ferdig på læreplanen han driver så kan vi begynne å se etter et helt annet sted enn her. Tenker gjerne Stavangerområdet eller bergensområdet, som er ganske mange timer unna her vi bor. Men så kommer det med familien inn, hvordan blir det å bo så langt unna de? Ikke at det skal hindre meg, vil ikke leve hele livet mitt på den plassen her, er nesten litt deprimerende. Var en uke på ferie nå i påsken, og jo nermere vi kom hjemstedet på hjemturen jo mer "deppa" ble jeg. Ville du flyttet om du var meg?Anonymous poster hash: 337a4...665
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Stavanger er steindyrt, så om målet kun er å flytte vekk fra bygda ville jeg valgt en by hvor man får mer for pengene. Anonymous poster hash: 9113e...bbb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Stavanger er steindyrt, så om målet kun er å flytte vekk fra bygda ville jeg valgt en by hvor man får mer for pengene.Anonymous poster hash: 9113e...bbb Tenkte ikke midt i Stavanger, men kanskje litt utenfor. Vet det er veldig dyrt der, men er høyere lønn der og TsAnonymous poster hash: 337a4...665
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Tenkte ikke midt i Stavanger, men kanskje litt utenfor. Vet det er veldig dyrt der, men er høyere lønn der og TsAnonymous poster hash: 337a4...665 Det er steindyrt litt utenfor også. Og med mindre du jobber i olja er ikke lønna spesielt mye høyere. Anonymous poster hash: 9113e...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Nei jobber nok ikke i olja nei. Drit at det skal være så dyrt, det er jo en kjempefin plass. Typen kommer derfra også, så han vil gjerne dit. Men finnes jo flere plasser da. Sørlandet er jo også en plass jeg kunne tenkt meg. TsAnonymous poster hash: 337a4...665
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Sørlandet er pent, ja. Har bodd og jobbet i Stavanger/Sandnes, og har familie der, og fant ut at pengene knapt nok rakk til salt i maten. Så jeg flyttet til sørlandet, og kan absolutt anbefale det. Anonymous poster hash: 9113e...bbb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Sørlandet er pent, ja. Har bodd og jobbet i Stavanger/Sandnes, og har familie der, og fant ut at pengene knapt nok rakk til salt i maten. Så jeg flyttet til sørlandet, og kan absolutt anbefale det. Anonymous poster hash: 9113e...bbb Det svigerfamilien sier og, at vi bør legge det med Stavanger på hylla pga prisene der. Men ja, Sørlandet er jo nydelig da, Kristiansand eller Arendal feks. Men liker Bergen også. Er ikke lett å skulle bestemme seg for hvor man vil bo, når det i tillegg er så langt unna. Hvordan var det for deg å bo et stykke unna familien da? TsAnonymous poster hash: 337a4...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå