Gå til innhold

Dette kan da umulig være normalt? Bør jeg komme meg vekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært sammen med kjæresten i 1 år, og jeg vet ikke helt hvordan jeg har holdt ut. Jeg har aldri møt noen som kan bli så aggressiv, sta sur å grinete.... Nå skal det sies at jeg er en person som egentlig tør å si ifra om det meste å står for mitt, men jeg merker at det også har forandret seg mens vi har vært sammen. Jeg har mer blitt sånn "Uff jeg gidder ikke si imot lengre engang, det blir bare verre!"

Når han er så sint av seg blir det ofte krangling ut av ingenting.
Til og med kompisene hans ser på han som en person som er umulig å krangle/diskutere med pga hvordan han er

Her kommer poenget: Senest igår kveld hadde vi en av våre store krangler. Han kjeftet på meg da han kom hjem fordi jeg ikke hadde lagt meg enda? Han stod å kjeftet på meg i nesten over 30 min om at jeg hadde sagt på melding før han kom hjem at jeg var trøtt, å derfor hadde han grunn til å stå sånn å argumentere.

Han begynner så å ta opp alt han syns er feil ved meg. Ting vi har sagt i tidligere krangler som ikke har noe med det han snakket om å gjøre. Jeg begynte å gråte litt, og da ble han drit forbanna, og jeg ble til slutt nesten skremt fordi han stod nesten å "ristet" av sinne, så jeg ble enda mer lei meg - og da tar han tak i meg og rister meg mens han skriker at jeg er en mental pasient og mer..

Det er ekkelt at forholdet er blitt slik, og det skremmer meg at når han ser jeg blir lei meg så blir han så monster-aktig og til å med tar så hardt tak i sidene på armene mine og rister meg....

Noen som har lignende opplevelse? Hva gjør jeg?
Jeg har noen ganger tenkt at han har psykopatiske trekk, har jeg grunn til å tenke det?

- Jente 24

Anonymous poster hash: 6efeb...5cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke normalt og du burde gjøre det slutt.

• Liker 12
Gjest Violetta
Skrevet

Kom deg bort. Han har tydeligvis problemer med temperamentet, men det er virkelig ikke noe du skal ta ansvar for.

AnonymBruker
Skrevet

Han sier alltid etter å ha ristet meg hardt å lignende at det er hans måte å få min fulle oppmerksomhet når jeg er lei meg, og har aldri bedt meg om unnskyldning etterpå for det...

- TS

Skrevet

Hvis han irriterer seg over slike småting er han antakeligvis lei av deg og hele forholdet. Han bør gjøre det slutt med deg og gjør ikke han det bør du gjøre det slutt med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hvor dumme folk er....

Selvfølgelig bør du komme deg vekk før det er for sent. Før du sitter der gift, med hus, barn og stasjonsvogn.

Anonymous poster hash: 7e3ce...426

• Liker 2
Skrevet

Er det en slik fyr du vil skal bli far til dine barn en dag?
Da kan jeg garantere deg noe: Da får du et dobbelt helvete. Du vil også se det sinne rettet mot barna dine, og når du sier at til å med vennene hans vet at han er slik og skygger banen for å havne i krangel med han, så sier det ganske mye. Du fortjener bedre TS!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lignende opplevelse? Hva gjør jeg?

Jeg har noen ganger tenkt at han har psykopatiske trekk, har jeg grunn til å tenke det?

Jepp, rød stor alarm. Avslutt forholdet, for dette kommer bare til å bli verre.

Anonymous poster hash: 17431...614

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig lei alle disse AB-ene som er i voldelige forhold, men nekter å gjøre det slutt eller endre på egen situasjon.

HVIS DU LAR DEG MISHANDLE HAR JEG SLETT INGEN SYMPATI.

Anonymous poster hash: 56683...ca6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres bare ut som om det kan komme til å eskalere videre, og jeg ville kommet meg vekk umiddelbart.

Anonymous poster hash: 6e10f...d8b
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig lei alle disse AB-ene som er i voldelige forhold, men nekter å gjøre det slutt eller endre på egen situasjon.

Her er det ingen som har nektet noe som helst, så jeg synes kommentaren din er litt upassende. For ikke å snakke om at den er fullstendig blottet for empati.

Anonymous poster hash: 6e10f...d8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skam deg! Hvis du da ikke har empati eller sympati for TS så kan du ta å holde smella di å la være å skrive noe svar da? KJERRING

Hva vet du om TS? Kanskje hun er glad i typen sin og nå funnet ut at hun ikke klarer mer og reagerer kraftig på hva han gjør?

• Liker 2
Gjest auroravictoria
Skrevet

3 enkle ord for deg min kjære.

GÅ FRA HAN

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Han høres alt annet enn stabil ut. Det du gjør er at du pakker tingene dine, drar og ser deg aldri tilbake. Det er så mange flotte mannfolk der ute, så hvorfor i all verden skal du bli i et forhold med en mann som behandler deg som dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En eks av meg var sånn, en gang mistet jeg min gaffel på gulvet og han ble rasende. En annen gang kjeftet han på meg fordi jeg "lot" han på en restaurant dagen før spise noe han er allergisk mot, enda jeg hadde prøvd å snakke han bort fra å spise det, men nei det var mitt ansvar å passe på maten som HAN valgte når vi var ute og spiste. Og mange andre episoder. Når jeg forsvarte meg så ble han rasende, så det "beste" var om jeg ikke sa noe og lot han rase. Men det er ikke bra i det hele tatt. Jeg hadde aldri trodd at jeg skal bli sammen med en slik galning men han var ikke sånn i begynnelsen, da var han snill og antakelig veldig manipulerende. Heldigvis var vi sammen i bare 5 mnd, da fikk jeg nok. Jeg turte ikke dumpe han ansikt til ansikt så jeg sendte han en sms. Var redd han. Etterpå hadde jeg i over ett år mye mareritt, flashbacks og sånt. Snakket med en psykolog som mente at jeg kan ha hatt en mild ptsd.

Kom deg unna før han ødelegger psyken din mer, du kommer ikke til å angre! :hug:

Anonymous poster hash: b39a6...4dc

Gjest navnelapp
Skrevet

Han sier alltid etter å ha ristet meg hardt å lignende at det er hans måte å få min fulle oppmerksomhet når jeg er lei meg, og har aldri bedt meg om unnskyldning etterpå for det...

- TS

Dette er jo berre tøys. Det er fullt mogeleg å få eit menneskes fulle merksemd utan å riste det hardt. Det er forbode å riste andre menneske, kom deg bort frå denne mannen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo berre tøys. Det er fullt mogeleg å få eit menneskes fulle merksemd utan å riste det hardt. Det er forbode å riste andre menneske, kom deg bort frå denne mannen!

Det er det jeg også tenker, syns det er så fælt at han sier han har rett til å gjøre det for å få min oppmerksomet. Når jeg gråter så kjefter han bare mer og mer, sier at bare drittunger gråter ++

Takk for svar alle dere over også... Har ikke vært lett å være i et forhold med han, men nei det kan jo umulig bli bedre (Og det har bare blitt verre og verre jo lengre vi har vært sammen også, så det er ikke akkurat noe han skjerper seg på eller endrer...) Er nok lurt av meg å få meg vekk fra gærningen....

-TS

• Liker 1
Gjest Atheena
Skrevet

Røde varsellamper som blinker. Dere Jar bare vært sammen i 1 år også. Dette her blir aldri bedre og du kommer ikke til å klare å forandre han. Hvor tidlig begynte han med disse foredragene sine?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som min ex... Desverre var jeg dum nok til å bli gravid før jeg innså hvor dårlig jeg ble behandlet. Kom deg bort før du må samarbeide resten av livet ditt med ett monster av en mann! Jeg ble så blind for hvordan han var att jeg ikke gikk før det var forsent

Anonymous poster hash: 7fb19...8bb

AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn er kjæresten min også. Og han har problemer med sinnet sitt. Hundene mine er redd han når han hever stemmen fordi han har vært voldelig mot meg før. Jeg kommer til å gjøre det slutt etterhvert når økonomien kommer i orden. Jeg synes du burde gjøre det slutt nå siden du ikke har noe som binder deg.

Anonymous poster hash: c41ec...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...