AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hvorfor er det sånn at man må møte svigers? Du har jo ingenting med dem å gjøre om du ikke har barn sammen med kjæresten? Da forstår jeg det! Jeg bare spørr for jeg har vært sammen med kjæresten i over 1 år og kunne ikke brydd meg mindre om at jeg ikke har møtt dem enda, bryr meg ikke for å være helt ærlig. Har jo ingenting å si.Anonymous poster hash: 702d1...5a4 3
Gjest Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Er vel helt naturlig å møte kjærestens foreldre etter en tid sammen vel... Hva med bursdager, jul etc? Og hvis det er kjæresten som holder deg unna foreldrene da hadde jeg jo kanskje blitt litt bekymret med tanke på om forholdet er seriøst ment eller ikke.... 10
Gjest Magdalene Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Her er foreldre og søsken en naturlig del av hverdagen, så da ville det vært unaturlig om ikke kjæresten min møtte foreldrene min, og jeg hans ganske tidlig. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Ja, det må de. Hvorfor ikke liksom? Svigers er ikke alltid verst. Anonymous poster hash: 29472...473
Cathrine88 Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Det er ganske normalt å bry seg om livet, og de viktigste menneskene i livet, til en man er glad i. 10
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Hvilket forhold har han til foreldrene sine da? Syns du ikke at det er litt rart at han Ikke ønsker å involvere deg i den delen sv livet sitt? Når det er sagt så er det sikkert mange som skulle ønske de hadde det som deg ts, hvert fall h is man skal dømme etter de utallige "svigermor er fæl" trådene her på KG 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Hvis ingen av partene er veldig involvert i familien sin, syns jeg det er helt ok å ikke treffe dem. En må ikke gjøre det fordi alle andre gjør det. Gjør som du vil ts. Svigers og foreldre kan være ganske slitsomt hos enkelte. Anonymous poster hash: 74767...d2b 3
LexSuperior Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Jeg hadde ikke kunnet være sammen med noen som ikke ville treffe familien min. De er en stor del av livet mitt.. Samme for kjæresten heldigvis! 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Hvis jeg hadde sluppet å treffe svigermor igjen hadde jeg vært en hæppy Camper, for å si det sånn.... Så for min del kunne vi ha latt være, men han er jo glad i de så.....Anonymous poster hash: 179c7...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Jeg møtte foreldrene hans før vi var blitt "orntlig sammen". Han møtte mine i første ferie etter st vi hadde blitt sammen (bodde lenger unna). Synes det er helt naturlig å møte og omgås de andre viktige personene i livet til kjæresten sin.Anonymous poster hash: 269f4...cbd
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Hvorfor er det sånn at man må møte svigers? Du har jo ingenting med dem å gjøre om du ikke har barn sammen med kjæresten? Da forstår jeg det! Jeg bare spørr for jeg har vært sammen med kjæresten i over 1 år og kunne ikke brydd meg mindre om at jeg ikke har møtt dem enda, bryr meg ikke for å være helt ærlig. Har jo ingenting å si.Anonymous poster hash: 702d1...5a4 Nei vel.
Lila Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Litt av en holdning du har. Hvis han har et godt forhold til foreldrene sine, syns jeg det er naturlig at du blir kjent med de. Foreldre og familie er en stor del av livet til de aller fleste. Jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke hadde interesse av å bli kjent med familien min. Høres jo ut som det ligger noe mer bak dette da, har han et godt forhold til familien sin? Har han møtt din familie?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #14 Skrevet 22. april 2014 Men hva er vitsen med å møte svigerforeldre når forholdet mest sannsynlig blir slutt likevel? Kan skjønne det hvis man er gift,men ellers er det jo ikke noe poeng. Anonymous poster hash: d2f33...47a
Gjest New_Girl Skrevet 22. april 2014 #15 Skrevet 22. april 2014 Men hva er vitsen med å møte svigerforeldre når forholdet mest sannsynlig blir slutt likevel? Kan skjønne det hvis man er gift,men ellers er det jo ikke noe poeng. Anonymous poster hash: d2f33...47a Det var litt av en optimistisk tankegang! Hva med de som aldri gifter seg? Er man ikke et "ordentlig" par uten ring på fingeren? Skal man ikke bli ordentlig kjent med kollegaer heller, i tilfelle man bytter jobb en gang? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #16 Skrevet 22. april 2014 Det var litt av en optimistisk tankegang! Hva med de som aldri gifter seg? Er man ikke et "ordentlig" par uten ring på fingeren? Skal man ikke bli ordentlig kjent med kollegaer heller, i tilfelle man bytter jobb en gang? Det er verre å bli avvist av en mann, enn å bytte jobb. De fleste menn går jo lei kvinner før eller senere uansett og bytter henne ut. Tro meg. Og da er det jo synd hvis man har fått god kontakt med svigerforeldre, søsken, venner av kjæresten etc. Det er min erfaring. Det gjør vondt å miste folk man er glad i Anonymous poster hash: d2f33...47a
Gjest tsejG Skrevet 22. april 2014 #17 Skrevet 22. april 2014 Det er verre å bli avvist av en mann, enn å bytte jobb. De fleste menn går jo lei kvinner før eller senere uansett og bytter henne ut. Tro meg. Og da er det jo synd hvis man har fått god kontakt med svigerforeldre, søsken, venner av kjæresten etc. Det er min erfaring. Det gjør vondt å miste folk man er glad i Anonymous poster hash: d2f33...47a Skal man gå rundt å være redd for å miste folk man er glad i kan man jo strengt tatt ikke innlede bekjentskap eller forhold til andre mennesker i det hele tatt. Nå må dere unge snart slutte med denne "helgarderingen" rundt hvis/hva/om/når det blir slutt på et forhold. Enten det gjelder venner, kolleger eller svigerforeldre er det da helt naturlig å stifte diverse bekjentskaper i regi av passende relasjoner som interesser, jobb og samboer/ektefelle. Går ting skeis får man jo etter beste evne takle det som kommer når det evt. kommer, og ikke før. I mange tilfeller beholder man jo gjerne en viss kontakt også etter et evt. brudd. Sånn er livet faktisk, hvordan man enn ser det... 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #18 Skrevet 22. april 2014 Skal man gå rundt å være redd for å miste folk man er glad i kan man jo strengt tatt ikke innlede bekjentskap eller forhold til andre mennesker i det hele tatt. Nå må dere unge snart slutte med denne "helgarderingen" rundt hvis/hva/om/når det blir slutt på et forhold. Enten det gjelder venner, kolleger eller svigerforeldre er det da helt naturlig å stifte diverse bekjentskaper i regi av passende relasjoner som interesser, jobb og samboer/ektefelle. Går ting skeis får man jo etter beste evne takle det som kommer når det evt. kommer, og ikke før. I mange tilfeller beholder man jo gjerne en viss kontakt også etter et evt. brudd. Sånn er livet faktisk, hvordan man enn ser det... Men jeg har sånt kontrollbehov, så jeg takler det ikke dessverre. Anonymous poster hash: d2f33...47a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #19 Skrevet 22. april 2014 Men jeg har sånt kontrollbehov, så jeg takler det ikke dessverre. Anonymous poster hash: d2f33...47a Da kan du jo bare gi opp å ha forhold, så da slipper du uansett å ha noen "svigers".Anonymous poster hash: 269f4...cbd
Gjest Blåmeis Skrevet 22. april 2014 #20 Skrevet 22. april 2014 Kommer vel helt an på alder, hvor nærme man bor, og hvor nært tilknyttet han er sine foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå