Gjest GreenSky Skrevet 9. juni 2004 #22 Skrevet 9. juni 2004 Han pastoren i Knutby avslutter sine sms med mordz og drapz.
Gjest Hillary.. Skrevet 9. juni 2004 #23 Skrevet 9. juni 2004 Betyr O klem? Hva betyr :o da? Er ikke det sånn gapende munn, måpende, "oj"? Eller litt latter over noe? Eller har jeg fått flere klemmer enn jeg tror?
Gjest Hillary.. Skrevet 9. juni 2004 #24 Skrevet 9. juni 2004 Betyr O klem? Hva betyr :o da? Er ikke det sånn gapende munn, måpende, "oj"? Eller litt latter over noe? Eller har jeg fått flere klemmer enn jeg tror? Ja, jeg fikk visst svaret! jeg satte inn : og o og så kom den bilde-smileyen! ..
Gjest anneline Skrevet 9. juni 2004 #25 Skrevet 9. juni 2004 xxx er nok ikke sms-språk, men en ganske så gammel slang det var vanlig å undertegne med i personlige brev (den gangen det var populært med håndskrevne brev). Det betyr tre kyss (eller 'kisses i flertall da på engelsk). Tror dette er en temmelig gammel slang ettersom min bestefar meget godt vet hva xxx betyr.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #26 Skrevet 10. juni 2004 xxx er nok ikke sms-språk' date=' men en ganske så gammel slang det var vanlig å undertegne med i personlige brev (den gangen det var populært med håndskrevne brev). Det betyr tre kyss (eller 'kisses i flertall da på engelsk). Tror dette er en temmelig gammel slang ettersom min bestefar meget godt vet hva xxx betyr.[/quote'] Du har heilt rett. Farmor brukte også dette. Søtt, i grunn. :-)
Gjest Xavia Skrevet 10. juni 2004 #27 Skrevet 10. juni 2004 I England betyr i hvert fall xxx KYSS. Jeg ville tro at det var det hun mente.
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #28 Skrevet 10. juni 2004 Har fått XOXO, jeg. Betyr det kyss,klem,kyss,klem da? ..
Gjest TomKrus Skrevet 10. juni 2004 #29 Skrevet 10. juni 2004 Fikk oxo i en melding, jeg. Betyr det klem, kyss, klem?
Gjest gloria Skrevet 10. juni 2004 #30 Skrevet 10. juni 2004 Fikk oxo i en melding, jeg. Betyr det klem, kyss, klem?
Tusseline Skrevet 10. juni 2004 #31 Skrevet 10. juni 2004 Fikk oxo i en melding, jeg. Betyr det klem, kyss, klem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå