Gjest Undrende_ Skrevet 9. juni 2004 #1 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Har bare ett lite spørsmål. Er på flørteren med en jente. Etter vår første date skriver hun navnet sitt med XXX under. Hvordan skal jeg tolke dette? Tydeligvis blitt for gammel for dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 X betyr kyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timian (ikke innlogget) Skrevet 9. juni 2004 #3 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg tror ganske bestemt at tre x'er betyr kyss, klapp og klem! Det er en hyggelig greie som man kan bruke til venninner og kjærester og sånn! Hadde blitt glad for å få det i en sms:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #4 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, tre X'er betyr tre kyss. O betyr klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stephanie Skrevet 9. juni 2004 #5 Del Skrevet 9. juni 2004 Min venninne mener det betyr "vi sees nok snart igjen!" :o Er det ikke drastisk med 3 kyss etter en date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 9. juni 2004 #6 Del Skrevet 9. juni 2004 For meg betyr X klem. Min mormor pleide alltid å skrive XXX, og hun fortalte oss at det betydde tre klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #7 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva betyr det når det står på skilt utenfor strippeklubber da? Kyss, og klem blir litt feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #8 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva betyr det når det står på skilt utenfor strippeklubber da? Kyss' date=' og klem blir litt feil der.[/quote'] Ja, det blir vel noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. juni 2004 #9 Del Skrevet 9. juni 2004 Det der sms-språket er vanskelig å tolke noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #10 Del Skrevet 9. juni 2004 Det der sms-språket er vanskelig å tolke noen ganger Jepp, hvorfor ikke bare skrive "kyss", "klem" eller hva det måtte være. Å få fram meningen bør da være viktigere enn å spare ½ sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #11 Del Skrevet 9. juni 2004 Det værste jeg vet er de som skriver kozzzz og klemzzzz. What's the fucking point??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke hvordan det er i Norge, men husker jeg ikke feil så betyr xxx-kiss og x-hug, men dette er i GB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 Det værste jeg vet er de som skriver kozzzz og klemzzzz. What's the fucking point??? Enig, men det er vel mest de aller yngste (fjortiser) som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #14 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke hvordan det er i Norge' date=' men husker jeg ikke feil så betyr xxx-kiss og x-hug, men dette er i GB.[/quote'] Da jeg bodde i England lærte jeg at X betyr kyss og O betyr klem. Så det er vel tydeligvis forskjellig der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #15 Del Skrevet 9. juni 2004 Enig, men det er vel mest de aller yngste (fjortiser) som gjør det. Sikkert. Men måtte si ifra til en vennine at hun kunne bare skrive KLEM når hun skrev til meg. Ser det blir hyppig brukt av de som sender meldinger på TV også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #16 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp, høy fjortisfakter på Mess-TV og lignende programmer. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. juni 2004 #17 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel jeg har en venninne som er snart tredve år som skriver Koz Klæmzy o.l. Synes det ødelegger hele meldingen. Tydeligvis høy fjortisfaktor hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #18 Del Skrevet 9. juni 2004 Mamma skriver KLEM med store bokstaver. Utrolig irriterende! Også hater jeg når folk må ha en haug me punktum etter hver setning........... Blir litt slitsomt i lengden......... Er du ikke enig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 9. juni 2004 #19 Del Skrevet 9. juni 2004 Apro po sms´er synes jeg det er irriterende når noen bruker det til å føre en dialog. I stedet for å sende 10 sms hver vei må det vel være lettere å ringe. Og billigere. Trodde forøvrig at XXX betyr klem, jeg... Men slike symboler har visst en tendens til å forandre mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 9. juni 2004 #20 Del Skrevet 9. juni 2004 Han pastoren i Knutby avslutter sine sms med mordz og drapz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå