AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hei. Nå har det seg slik at jeg har følelser for både exen og en jeg har holdt på med i 3 måneder. Dette "kom fram" for ikke så alt for lenge siden, jeg fant det ut etter at jeg skulle skvære opp med exen. Meg og exen hadde et veldig turbulent forhold, vi gikk igjennom mye vondt på den tiden vi var sammen. Både depresjoner, økonomikrise og en del familie problemer på min side. Exen er og kommer nok i lang tid framover til å være en person som jeg bryr meg mye om. Men han jeg nå har vært med de siste månedene er en herlig person. Han er veldig omtenksom og setter meg alltid høyest. Han er utrolig snill mot meg og han har alltid behandlet meg med respekt. Han får meg virkelig til å føle meg fin og som et godt menneske. Nå har det seg sånn at jeg gjorde det slutt med han pga følelsene til exen. Han vet grunnen og jeg har vært ærlig rundt det hele. Exen vil ha meg tilbake og har sagt at jeg må svare han i morgen. Hva gjør jeg? Er så redd for å såre noen og belaster meg selv med dårlig samvittighet i lang tid etterpå. Spør hvis dere lurer på noe. Men trenger hjelp til å finne ut hva jeg kan gjøre for å finne ut hva som er riktig. Anonymous poster hash: deb93...5ef
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg ville ha forkastet begge to og funnet meg en fyr nr 3. 6
Mrs Smith Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Noen kommer vel til å bli såret uansett. Ta det valget som er best for deg, det er du som skal leve med det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Exen vil ha meg tilbake og har sagt at jeg må svare han i morgen. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: deb93...5ef Jeg synes ikke at exen kan bestemme at du må svare han i morgen. Trenger du lengre tid, så sier du fra om det. Anonymous poster hash: dd4a2...cef 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 http://www.titaniumbros.com/RRsite/wp-content/uploads/2013/09/love-the-second-one-johnny-depp-quote-670x466.jpg Anonymous poster hash: d30fe...b85 3
dillyduzit Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 If you love two people at the same time, choose the second one because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second. Syntes du skal starte fresht jeg, dropp exen. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Hadde den ene vært Mr Right ville du ikke sittet her i dag for å måtte velge, da hadde du visst hvem du ville ha. Ergo du vil ikke ha noen av dem.Anonymous poster hash: 8abb4...378
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Ts her tusen takk for svar! Jeg skjønner hva dere tenker. Men det å droppe de begge som en potensiell kjæreste eller venn er litt uaktuelt. Jeg vet jo selv at jeg ikke vil i et forhold før jeg finner ut av dette og har kommet meg over det. Men jeg er jo glad i dem og synes det er dumt å måtte kaste bort en vennskap i samme slengen. Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal velge...Anonymous poster hash: deb93...5ef
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Ts her tusen takk for svar! Jeg skjønner hva dere tenker. Men det å droppe de begge som en potensiell kjæreste eller venn er litt uaktuelt. Jeg vet jo selv at jeg ikke vil i et forhold før jeg finner ut av dette og har kommet meg over det. Men jeg er jo glad i dem og synes det er dumt å måtte kaste bort en vennskap i samme slengen. Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal velge...Anonymous poster hash: deb93...5ef Forestill deg at de to står ved siden av hverandre og du MÅ gå bort til den du vil ha. Den du ikke går bort til vil du aldri se igjen. Anonymous poster hash: 018af...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå