Gå til innhold

Misliker store deler av svigerfamilien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...men har verdens beste kjæreste.

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: ce2fb...c6f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har det sånn?

Vel, men hva er det med deg som har klart å komme på kant med store deler av kjærestens familie da?

• Liker 2
Skrevet

Jepp.

Og jeg tenker at siden jeg er så heldig og har funnet drømmemannen, så får jeg svelge noen kameler i samvær med svigerfamilien, fordi jeg er villig til å kjempe for det jeg elsker.

Men, kjipt er det selvfølgelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Yep, jeg og svigermor har to helt forskjellige måter å tenke på, og forholde seg til verden på. så jeg tror ingen av oss greier å forstå den andre... Slitsomt, men hva skal man gjøre???

Anonymous poster hash: 239f8...b9b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, har det sånn selv. Men kjæresten liker ikke familien sin selv heller. Han er jo glad i de, men vil helst holde seg litt på avstand. Så der gjør det litt lettere at han føler det samme. De er generelt sure og negative til absolutt alt, og jeg blir alltid gående derifra tappet for energi. Redigert; skrivefeil

Endret av embla1807
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har det sånn selv. Men kjæresten liker ikke familien sin selv heller. Han er jo glad i de, men vil helst holde seg litt på avstand. Så der gjør det litt lettere at han føler det samme. De er generelt sure og negative til absolutt alt, og jeg blir alltid gående derifra tappet for energi. Redigert; skrivefeil

Der beskrev du egentlig min situasjon ganske greit og, føler omtrent akkurat deg samme som deg der.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jada. Misliker svogeren, svigerinnen mest, de er gale. Mannen min misliker dem også, og vil holde avstand. Ser dem kanskje 2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 9ec8f...5fd

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det også, men motsatt. Jeg missliker virkelig den ene svigersønnen min. Han er rett og slett et ufyselig menneske. Uansett hvor mye jeg legger godviljen til så kommer jeg aldri til å like han.

Veldig vanskelig å ha det sånn. Spesiellt ved høytider og andre merkedager.

Anonymous poster hash: 334af...df8
Gjest lillelarve
Skrevet

Min svigermor er.. spesiell. Hun er veldig sta og kan finne på å diskutere høyt med kjæresten min rett foran meg, uten å en gang tenke at jeg sitter og hører på. Hun har også fæl musikksmak, og hører på grusom musikk i bilen på tur hjem. Ikke det at det er så ille :) Er bare små irritasjonsmoment. Ellers er hun ei grei dame!

Skrevet

Godt å se det er flere som har det likt, føler mange av venninnene mine omtrent er bestevenninne med svigermor og alt er en dans på roser. Det er for det meste kvinnene i familien hans som er problemet, de sitter og baksnakker ø, sladrer og blåser opp små bagateller i hverdagen for å ha noe å sutre om. De finner alltid en grunn til å se noe som negativt. Er så lei!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt å se det er flere som har det likt, føler mange av venninnene mine omtrent er bestevenninne med svigermor og alt er en dans på roser. Det er for det meste kvinnene i familien hans som er problemet, de sitter og baksnakker ø, sladrer og blåser opp små bagateller i hverdagen for å ha noe å sutre om. De finner alltid en grunn til å se noe som negativt. Er så lei!

Samme her! Intriger.. Baksnakker alt og alle. Vi hadde barnedåp, og de hadde faktisk sittet seg imellom og diskutert maten vi hadde stått på og laget, at den ikke var god osv! Og mye annet rart.. Nei, uff...

AnonymBruker
Skrevet

Skremmende lik situasjon, bare at her er det nesten litt drøyt hvordan det er blitt, de krangler og lager drama ut av det minste, så svigerfamilien er så og si splittet i to, veldig slitsomt. Er sånn at man begynner å tenke "hvem skal man eventuelt be i bryllup og barnedåp, og hvem kommer hvis de kommer..."

Er vel egentlig kun svigermor,kjæresten hennes, bestemødrene hans og noen onkler jeg liker av slekta hans, de kan ihvertfall oppføre seg normalt og voksent.

Skrevet

Samme her! Intriger.. Baksnakker alt og alle. Vi hadde barnedåp, og de hadde faktisk sittet seg imellom og diskutert maten vi hadde stått på og laget, at den ikke var god osv! Og mye annet rart.. Nei, uff...

herregud, så slitsomt! burde nesten anbefalt de å melde seg inn her, så de kan få ut aggresjonen på nett isteden!
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

herregud, så slitsomt! burde nesten anbefalt de å melde seg inn her, så de kan få ut aggresjonen på nett isteden!

he he, ja..

De hadde nok trives i en av bloggtrådene ;)

Skrevet

Flere som har det sånn?

Ja! Vi begge misliker hans familie. Ikke bare er de fraværende og aldri stilt opp for han, men prøver å utnytte oss og ødelegge... Huff. Enda vi har prøvd å komme dem i møte på alle mulige måter og være hyggelige og positive.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymous poster hash: 02be1...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...