Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er interessert i sex med ei på 19?

Anonymous poster hash: 9257e...e63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det det, og ikke minst ekkelt.

Anonymous poster hash: e6b69...ca4
  • Liker 6
Skrevet

Enda en slik tråd. :daane:

Det bør virkelig være bra nok svarxD

Skrevet

Det bør virkelig være bra nok svarxD

Ja, egentlig.

Skrevet

Er faktisk 21 og er sammen med en på 31. Det er rart hvis han vil ha sex med 19 åringer sånn uten videre, bare for sexen sin del. Men jeg synes ikke det er rart hvis en 19 åring og en 30 åring er blitt forelsket i hverandre(jeg er jo trossalt blitt det selv haha). Så ja... Hvis det er bare sånn..... "fetisj" så synes jeg det er ekkelt.

Skrevet

Er faktisk 21 og er sammen med en på 31. Det er rart hvis han vil ha sex med 19 åringer sånn uten videre, bare for sexen sin del. Men jeg synes ikke det er rart hvis en 19 åring og en 30 åring er blitt forelsket i hverandre(jeg er jo trossalt blitt det selv haha). Så ja... Hvis det er bare sånn..... "fetisj" så synes jeg det er ekkelt.

Meeen! Så har vi vært sammen i 3 år da, pluss at han er ganske "barnslig" og jeg er ganske "voksen" så vi møtes på midten! :-p Men må jo ærlig innrømme at det er ikke alle 30-åringer jeg kommer like godt overens med!

AnonymBruker
Skrevet

Er interessert i sex med ei på 19?

Anonymous poster hash: 9257e...e63

Håper faren hennes kommer å ta deg.

Anonymous poster hash: 622e0...9b1

• Liker 7
Skrevet

Rart at vi plutselig fikk så mange damer på forumet som er i lykkelige forhold med hebefile....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle menn blir tiltrekt av kvinner rundt 21 år. Hvorfor? Jo fordi hun da er mest fruktbar. Gode omsorgsevne trenger man tydeligvis ikke, om man er der selv vel og merke.

Anonymous poster hash: 48c34...22a
AnonymBruker
Skrevet

En voksen mann på 30 som går etter ei ung jente på 19 er GANSKE drøyt i min mening!

Anonymous poster hash: 8ac74...e9f
  • Liker 3
Skrevet

Det dere må skjønne er att det er naturlig for menn og tenne på ungdommelighet.

Gjest Sabrina
Skrevet

Snakker du egentlig for det selv nå, eller er det virkelig slik for flertallet av menn der ute?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne på 32, og jeg kunne fint hatt sex med en 19-åring... Er jeg en gammel gris nå?

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Rart at vi plutselig fikk så mange damer på forumet som er i lykkelige forhold med hebefile....

For ikke å si pedofile! Kvinner er ikke å regne som voksne før de har passert 58 (men hvis de da blir sammen med en mann på over 60 så er han pedofil han også). Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Snakker du egentlig for det selv nå, eller er det virkelig slik for flertallet av menn der ute?

Er nok de færreste som hadde takket nei til en stram 19-åring dersom man hadde vært singel og sjansen hadde bydd seg.

Og når vi vet at dagens 19-åringe jenter gjerne har hatt flere titalls partnere allerede så er det ikke akkurat noen uskyldige småjenter heller.

• Liker 1
Skrevet

For ikke å si pedofile! Kvinner er ikke å regne som voksne før de har passert 58 (men hvis de da blir sammen med en mann på over 60 så er han pedofil han også).

:fnise::fnise:

Gjest Nightwich
Skrevet

Det er fassinerende å legge merke til at hver gang det er snakk om noe som i værste fall kan tolkes som negativt mot mannen, så får vi et svar som dette.

Mannen er en slave under egne lyster, biologi og evolusjon og kan ikke stilles til ansvar eller, gud forby, kritiseres .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og det ville ikke falt meg inn å ha sex med en tenåring på 19 uansett hvor "ungdommelig" hun måtte være. Det er jo akkurat det som er problemet. Jeg vil ha sex med damer ikke tenåringer som ikke er ferdig med puberteten ennå.

Anonymous poster hash: 52ffc...70f
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva med ei på 40 og en på 23? ;)

Anonymous poster hash: 052ed...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...