Gå til innhold

Hvor lang tid etter brudd tok det før du var klar for nytt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier... Jeg er ikke ute etter noe fasitsvar her, jeg er bare nysgjerrig på hvor lang tid det tok for DEG å bli klar for nytt forhold etter et brudd. Ta gjerne med lengden på forrige forhold også.

:helen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var egentlig ikke klar, ville helst leve singel en god stund fremover men så traff jeg kjæresten min 8 måneder etter bruddet med eksen. Ville gi min nye flamme en sjanse for jeg fant ut at han var en veldig bra fyr :) Forholdet med eksen varte i 9 år.

Skrevet

Jeg slo opp i mars etter 3, nesten 4 år. Møtte ny flamme begynnelsen av april. Det sa klikk og han behandler meg som en gudinne, fort i know men jeg tror ærlig følelsene for eksen ble dårligere og dårligere i løpet av høsten i fjor.

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen i 4 år, men jeg var mentalt singel hele det siste året vi var sammen. Hadde ikke følelser mer. Ny kjæreste etter 2 måneder. Gikk fortere enn jeg tenkte - planla å være singel lenge.

Anonymous poster hash: ba5b5...b9e

Skrevet

Tok et halvt år å bli betatt av en ny mann, og det endte så fort som det startet. Tror ikke jeg er klar

AnonymBruker
Skrevet

Forrige forhold varte 5 år og jeg brukte 3 år på å bli klar for noe nytt. Stygt brudd.

Anonymous poster hash: bfc14...ef8
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tok ca 5 måneder, forholdet varte i 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

var sammen i 4 år, men jeg brukte det siste året på å bli enig med meg selv om å slå opp. Så da jeg endelig greide det så var jeg da date 2 uker etterpå... Glad jeg flyttet langt bort med en gang etter bruddet for da var jeg friere til å leve livet med en gang uten å måttte ta hensyn til at han eller hans venner kunne se meg på date :)

Anonymous poster hash: 614a2...146
Skrevet

Tja, jeg var vel egentlig klar etter ca 3mnd. Holdt litt på med en da, men følte ikke at det var for kort siden forholdet tok slutt (endte desverre ikke i noe nytt forhold da). Men jeg var heller ikke så lenge sammen med eksen. Vil tro at hvis man har vært sammen noen år, så kan det være vanskeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...