Gå til innhold

Noen som har blitt sammen med noen som...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- dere ikke har vært forelska i, men har det bra med

- dere har blitt enige om å ta det rolig

...og likevel fått et fantastisk forhold etter hvert?

Jeg som spør er vant til kaotiske oppstartsfaser med stormende følelser fra begge sider, og uerfaren med alt annet.

Anonymous poster hash: f0925...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tok et halvt år som kjærester før følelsene og forelskelsen satt skikkelig. Har aldri elsket noen så mye som jeg elsket ham, og forholdet var fantastisk så lenge det varte :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det. Jeg har alltid vært stormende forelsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd det. Herregud så mye jeg elsket ham etterhvert som jeg fikk tid på meg :)

Anonymous poster hash: fbfaf...c0c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tok et halvt år som kjærester før følelsene og forelskelsen satt skikkelig. Har aldri elsket noen så mye som jeg elsket ham, og forholdet var fantastisk så lenge det varte :)

Hvordan var forholdet det første halve året? Var det ikke rart å være så nær en du ikke var stormende forelsket i?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd det. Herregud så mye jeg elsket ham etterhvert som jeg fikk tid på meg :)

Hvordan oppførte du deg mot han før du fikk sterke følelser?

Skrevet

Hvordan var forholdet det første halve året? Var det ikke rart å være så nær en du ikke var stormende forelsket i?

I starten var det ganske stress, følte jeg var sammen med broren min så vi hadde en liten pause tidlig i forholdet. Vi var bestevenner fra før, så var vant med å være nær han. Det var ellers bare koselig, fikk mye lenger tid til å bygge opp et godt grunnlag følte jeg.Tror ikke han visste hvor usikker jeg var, så for han var det jo forelskelse og alt fra starten av, så forholdet var både romantisk og fint.

Skrevet

Det tror jeg ikke jeg hadde greid. Det er noe med den stormende forelskelsen som får en skikkelig start på ting. Også er det jo så kaotisk og deilig

AnonymBruker
Skrevet

Nei hvis forelskelsen ikke engang er der i starten så går det ingen vei for min del.

Selv om forelskelsen gir seg så har man i det minste minne av det og etableringen av forholdet.

Anonymous poster hash: 71510...4c2
Skrevet

har gjort det. funka ikke på sikt. følte hele tiden det var noe som mangla

Skrevet

Nei. Det har jeg aldri opplevd. Her har det vært "all-in" fra dag en hver gang. Men det er jo likevel ingenting som har funka i lengden likvele..

Gjest Blomsterert
Skrevet

Syns det er så interessant å lese om forhold som utvikler seg fra vennskap til forelskelse. Må jo absolutt være å foretrekke? Har aldri opplevd det selv,

men kan tenke meg den gode følelsen som dukker opp og du skjønner du er forelska. I en du allerede liker og stoler på/betrodd ting.

Føler slike forhold varer lengere.

Er en stormforelsket så tar en jo av (som meg og likesinnede), og en er blind ganske lenge. En vet egentlig ikke hvem en er forelsket i, men en trenger ikke nødvendigvis bli skuffet altså.

Men mange av oss kræsjlander i virkeligheten når forelskelselspsykosen går over :-)

Mye stress underveis også om tanker som om han liker en godt nok, om han tar kontakt igjen osv. .

Nei, jeg heier på forhold som har vennskap i bunn.

Gjest Elisabeta
Skrevet

Som regel vært i forhold uten å være storm-forelsket, heller ikke mye spesielt til felles. Gikk ikke lenge før jeg kjedet meg.

Var stormende forelsket på randen til å besvime i siste type, er fortsatt, men det fungerer overhodet ikke :(

Jeg tror på ett godt vennskap i bunn, sånn type du deler med dine beste venner, samt fireworks.

True love is friendship set on fire ;)

Skrevet

Fortell hvordan det gikk og hvor lenge forholdet varte da.

Her er jeg vant til stormende forelskelse. Hvis ikke jeg har denne forelskelsen, så kjeder jeg meg og blir rett og slett ikke interessert. Jeg bare mister piffen. Den må være der.

Men så igjen har jeg lurt på om det er der feilen ligger for min del. For alle de stormende forelskelsene varer ikke lenge, raskt over.

Jeg ønsker jo noe som varer...

Skrevet (endret)

Jeg er kjæreste med bestevennen min. Han var forelsket i meg i 1 år, men jeg friendzonet han skikkelig, og rotet med andre menn foran han osv. Men vi hang fortsatt sammen som venner. Hadde virkelig ikke romantiske følelser for han (trodde jeg). Men så en kveld på en fest, rotet han med en annen jente og da gikk det opp et lys for meg at var han jeg ville ha. Så jeg ba jenta la oss være alene litt så tok jeg han med til meg, og rest is history. Fortsatt sammen i dag, 2 år senere. Men har ikke vært stormforelska i han, og aldri hatt skikkelig sommerfugler i magen. Men vil ikke ha noen andre heller. Sykt at sjalusien var det som fikk meg til å ville ha han egentlig.. edit; skrivefeil

Endret av embla1807
Skrevet (endret)

Innlegg slettet av bruker

Endret av Shandy
Skrevet

- dere ikke har vært forelska i, men har det bra med

- dere har blitt enige om å ta det rolig

...og likevel fått et fantastisk forhold etter hvert?

Jeg som spør er vant til kaotiske oppstartsfaser med stormende følelser fra begge sider, og uerfaren med alt annet.

jeg har ikke opplevd å få fantastisk forhold etterhvert.. heller at det bare visner bort.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok det? Og hva hvar det som gjorde at du falt for han? :)

Anonymous poster hash: 12f99...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...