Elle Melle Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Har noen av dere sett noen pene svarte sko i noen butikk i det siste? Jeg trenger nye "klassiske" svarte sko, og det er vel kanskje ikke helt sesongen for det nå... Det er lenge siden jeg har sett i skobutikk, så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg noen smarte tips fra sko-fetisherne her inne først. Skoene må være svarte, ikke for høy eller tynn hæl (jeg må kunne stå stødig og gå uten å konsentrere meg), og kunne passe til å gå i begravelse i (om dere skjønner bruksområdet). Ulempen er jo at man lett ender opp med "kjærringsko", og det har jeg ikke lyst til. Så, noen gode tips anyone? Gjerne linker, da blir jeg glad!
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Hva med disse? http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1217
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke hvor du bor da, men hvis du bor i Oslo har jeg noen tips. Skobutikken på CC-Vest og Bekkestua Sko på Sandvika Storsenter har slike sko. Og Grensen Sko har helt sikkert slike også.
Elle Melle Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2004 Takk! Men helt ærlig, synes du de skoene så stødige ut? De var veldig flotte, men dessverre må jeg se litt nøytral ut i disse skoene... Skal sjekke mer på Lilli vinkels sider, de har masse flott. Takk for linken!
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Takk! Men helt ærlig, synes du de skoene så stødige ut? De var veldig flotte, men dessverre må jeg se litt nøytral ut i disse skoene... Skal sjekke mer på Lilli vinkels sider, de har masse flott. Takk for linken! Så stødig som flytebrygger Jeg er så vant til å gå med stilletthæler så jeg "ser" det kanskje ikke så godt. Men sjekk LilleVinkel, de har masse lekkert.
Gjest Esther Skrevet 9. juni 2004 #6 Skrevet 9. juni 2004 Gabor har mange enkle, vakre og ikke minst gode sko.
Andrine22 Skrevet 9. juni 2004 #7 Skrevet 9. juni 2004 Sjekk sidene til Din Sko, der er d masse lekre sko, og billig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå