Gå til innhold

"Synes synd på mennesker i forhold"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier dere synes synd på de som har kjærester og er i et forhold, sånn på generell basis. Hvorfor det?

Har lest at enkelte har skrevet det i tråder tidligere og er nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 722ba...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som sier dere synes synd på de som har kjærester og er i et forhold, sånn på generell basis. Hvorfor det?

Har lest at enkelte har skrevet det i tråder tidligere og er nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 722ba...bc8

Hvor hen leste du det??? :daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor hen leste du det??? :daane:

I tråden til hun på 20 som er lei av at "alle" har kjærester var det en som kommenterte nettpp dette. Så følte jeg at dette har jeg lest i andre tråder tidligere og. Godt mulig det bare er sporadisk trolling, får håpe det.

Anonymous poster hash: d8e2f...f40

Skrevet

I tråden til hun på 20 som er lei av at "alle" har kjærester var det en som kommenterte nettpp dette. Så følte jeg at dette har jeg lest i andre tråder tidligere og. Godt mulig det bare er sporadisk trolling, får håpe det.

Sikkert noen som generaliserte enormt pga litt frustrasjon over å være singel, bare. :fnise:

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg synes synd på mennesker som er i forhold bare fordi de rett og slett ikke er i stand til og leve alene og at de tror at man må være i forhold for og være lykkelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes synd på mennesker som ikke er tøffe nok til å ta et valg og stå for konsekvensene av det uten å lyve og bedra partneren.

Anonymous poster hash: e4913...d53
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes synd på mange av de som legger ut forholdsproblemene sine på Samlivsforumet :fnise: Men synes ikke synd på folk i forhold generelt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg får også den kommentaren hver gang jeg sier at jeg er mer kjæreste-jente enn "glad som singel".

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes synd på mennesker som er i forhold bare fordi de rett og slett ikke er i stand til og leve alene og at de tror at man må være i forhold for og være lykkelig.

Gidder du virkelig å bruke kalorier på dem?

• Liker 1
Skrevet

Jeg får også den kommentaren hver gang jeg sier at jeg er mer kjæreste-jente enn "glad som singel".

Vel, hvis du være i et forhold, så er du jo adskillig uselvstendig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er egentlig skikkelig kjærestejente som har vært singel en stund, og når jeg har perioder hvor det er masse oppmerksomhet fra menn som vil imponere synes jeg litt synd på de i forhold som er ferdig med den perioden. Også synes jeg synd på dem når jeg hører om krangler de har hatt, hensyn de må ta og irritasjonsmomenter i hverdagen. Synes ofte hverdagen til de jeg kjenner som er etablerte virker veldig rutinepreget, og det virker kjedelig. Men jeg synes også synd på meg selv som er singel av og til da, så er ikke bare fryd og gammen.

• Liker 1
Skrevet

Begrepet kjærestejente virker litt vel hjemmekoselig for min del....

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i et forhold, et jeg ikke på noen måte vil ut av!
men jeg er da for all del både selvstendig, viljesterk og klarer meg ypperlig aleine for det.

Hadde det helt fint som singel jeg, men når Mr. Right dukker opp så avviser man jo ikke vedkommende fordi man klarer seg strålende aleine.

Hvis noen synes synd på meg fordi jeg er sammen med en fyr, vel synd for dem.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt både-og. Syns synd på de i forhold i den forstand at de ikke kan nyte godt av oppmerksomhet fra andre menn (ikke i den grad jeg som singel kan ihvertfall). Jeg elsker å bli beundret, ha interesserte gutter etter meg og gå på fest med alle muligheter åpne.

Forhold er ganske kjedelig i lengden, det er min erfaring.

Misunner dog de i gode forhold, men de er det få av:p

Anonymous poster hash: ea1a9...b7f
Gjest BettyBoop
Skrevet

kan være den kommentaren var ment som en trøst til hun som var lei av å være singel
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns synd på mange av de her inne som skriver om hvor fæle forhold de er i..

Skrevet

Jeg syns synd på mange av de her inne som skriver om hvor fæle forhold de er i..

Men siden de definerer seg som kjærestejenter og kjærestegutter, så er det jo greit å være i et forhold uansett....

Gjest BettyBoop
Skrevet

Men siden de definerer seg som kjærestejenter og kjærestegutter, så er det jo greit å være i et forhold uansett....

i bra forhold så..
Skrevet

Jeg er litt både-og. Syns synd på de i forhold i den forstand at de ikke kan nyte godt av oppmerksomhet fra andre menn (ikke i den grad jeg som singel kan ihvertfall). Jeg elsker å bli beundret, ha interesserte gutter etter meg og gå på fest med alle muligheter åpne.

Forhold er ganske kjedelig i lengden, det er min erfaring.

Misunner dog de i gode forhold, men de er det få av:p

Anonymous poster hash: ea1a9...b7f

Jeg syns mer synd på deg som ikke har opplevd å være i et forhold der du ikke ønsker noen andres beundring, interesse og at "han" er den eneste muligheten du trenger.

Ikke noe vondt ment altså!

(Og man opplever jo beundring fra andre selv om man er i forhold, og jeg må bare si at jeg eeeeelsker å vise fingeren til de... Med ring på....) :)

Skrevet

Er i et forhold, og har vært det i mange år. Betyr det at jeg ikke greier å være selvstendig? At jeg ikke trives i mitt eget selskap? I så fall er det utrolig mange mennesker i verden som har det verre enn deg. Så len deg tilbake og kos deg i singeltilværelsen din, så skal jeg kose meg sammen med mannen min. Vi er alle forskjellige, og godt er det!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...