AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg har hatt en liten flørt med en mann. Vi bor langt unna hverandre, men jeg besøker av og til stedet han bor. Nå nylig møttes vi for andre gang, vi hadde sex, og den var bra. Men når vi så la oss til å sove, så spør han etter en stund om han kan kjøre meg hjem, for han merker at han ikke får ikke sove når jeg ligger ved siden av han, at han ikke er vant med å sove med noen ved siden av. Jeg blir litt sjokkert og forfjamset, men går jo selvfølgelig med på at han kjører meg hjem. Neste dag sendte jeg han en melding hvor jeg skrev at det var veldig sårende å bli kastet ut sånn. Jeg fikk ikke svar. Det har gått noen dager, og jeg er fremdeles som et spørsmålstegn, fordi jeg synes vi hadde en bra kontakt den kvelden, og skjønner ikke hvorfor han bare kunne kaste ut en dame, om det betyr at han egentlig ser ned på meg/ikke respekterer meg. For før dette virket det jo som han likte meg, synes jeg var fin osv., var hyggelig mot meg, selv om det ikke var seriøst mellom oss. Men man kaster da bare ikke ut en dame? Kanskje noen av mennene her kan svare på dette. Jeg gjorde jo den dumhet at jeg i kveld sendte han en til melding og spurte pent om jeg kunne få et svar på hvorfor han kastet meg ut, om han egentlig ikke likte meg. Fordi jeg gjerne ville kunne legge hendelsen bak meg, skrev jeg. Har ikke fått svar. Men saken er at jeg bad om leveringsrapport på sms'en jeg sendte, og har ikke fått bekreftelse på at den er levert. Så jeg tror han har blokkert meg. Jeg føler meg så flau og skamfull. Er jeg virkelig så ille at en mann blokkerer meg. Og han som skrøt så av hvor utrolig fin jeg var osv. Jeg forstår ikke helt sånn som dette. Føler meg veldig naiv og dum. Og lurer jo på hva som er galt med meg siden en mann bare slutter å like meg helt plutselig eller kanskje aldri egentlig likte meg. Og hvorfor han ikke synes jeg fortjener bra behandling. Anonymous poster hash: 360c3...749 Anonymous poster hash: 360c3...749
absinthia Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Har du tenkt på at den eneste grunnen til at du ble kjørt hjem, kunne være at han ikke fikk sove? ..etter at du begynte å mase, så fremstår du som litt desperat, masete og nærtagende. Enkelte ganger er det best å late som ingenting og se hva som skjer. 12
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Sannsynligvis fordi da du sendte en melding og snakket om at det var sårende å bli kastet ut, så luktet han følsomt kvinne menneske og drama og mistet interessen.. første bud med nye menn: Dropp følelsene, lat som du gir f, vær litt kul, bli med på spøkene..... Anonymous poster hash: 31244...6da 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Kanskje han er en player Jeg forstår at det føles ekkelt. Kanskje han spilte skuespill for å få det han ville? Mange playere er slik. Noen kan drive på med en slik lek i månedsvis, helt til de får sex, og da er interessen borte. Anonymous poster hash: 719fc...6db 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #5 Skrevet 21. april 2014 Kanskje han egentlig hadde dame og kom på at dama skulle komme til han dagen etter....... Anonymous poster hash: b4195...c5c 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #6 Skrevet 21. april 2014 Har du tenkt på at den eneste grunnen til at du ble kjørt hjem, kunne være at han ikke fikk sove? ..etter at du begynte å mase, så fremstår du som litt desperat, masete og nærtagende. Enkelte ganger er det best å late som ingenting og se hva som skjer. Men han kunne tilbydt henne å sove på sofaen? Anonymous poster hash: 719fc...6db 1
Teeden Skrevet 21. april 2014 #7 Skrevet 21. april 2014 Ikke ta det personlig. Han sluttet ikke like deg, han var bare aldri spesielt interessert. Dessuten kastet han deg ikke ut, han kjørte deg hjem. Syns det er rart du ikke setter pris på det. Det gir jo ingen mening å være gentleman å hensynsfull hvis jentene faktisk skal fokusere på alt annet negativt uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #8 Skrevet 21. april 2014 Nei, jeg visste han hadde litt søvnproblemer, han hadde nevnt det tidligere, men hadde jo ikke forventet å bli kastet ut for det. Han har gjesterom også. Jo, dere har nok rett i at jeg har vist meg nærtagende osv. Føler meg også av den grunn veldig mislykket etter denne episoden. Føler meg ikke fin nok og ikke bra nok, og at jeg har tapt ansikt. Anonymous poster hash: 360c3...749
Gjest Chloe87 Skrevet 21. april 2014 #9 Skrevet 21. april 2014 Var vel en typisk player da. Aldri gå til sengs med noen før det ER seriøst.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #10 Skrevet 21. april 2014 Ikke ta det personlig. Han sluttet ikke like deg, han var bare aldri spesielt interessert. Dessuten kastet han deg ikke ut, han kjørte deg hjem. Syns det er rart du ikke setter pris på det. Det gir jo ingen mening å være gentleman å hensynsfull hvis jentene faktisk skal fokusere på alt annet negativt uansett. Var det virkelig gentleman? Det var uansett meningen han skulle kjære meg hjem dagen etterpå. Anonymous poster hash: 360c3...749
Sandie Skrevet 21. april 2014 #11 Skrevet 21. april 2014 Er dette et voksent og normalt fungerende menneske vi snakker om her? Det er ikke du, men han som bør føle seg flau og skamfull. Hadde ikke kastet bort mer tid på å analysere en slik drittsekk. Dette må du bare legge bak deg og se på som en (dårlig) erfaring. Svar aldri om han tar kontakt. 13
absinthia Skrevet 21. april 2014 #12 Skrevet 21. april 2014 Men han kunne tilbydt henne å sove på sofaen? Anonymous poster hash: 719fc...6db Klart, men man må nesten ta hensyn til det han sa, selv om det virket ulogisk eller hva det nå er. Selv om Ts forståelig nok følte at dette var snålt, så burde hun tvunget seg selv til ikke å falle for fristelsen med å begynne å overanalysere og lage masse drama rundt det hele. Jeg har fått menn i vranghalsen på grunn av at de begynte å overanalysere, lage drama mm - det første jeg tenkte når de viste slike takter var at jeg ville holde meg langt unna, selv om de virket helt greie ellers.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #13 Skrevet 21. april 2014 Var vel en typisk player da. Aldri gå til sengs med noen før det ER seriøst. Jo, jeg vet det hvis man er seriøst interessert. Men vi var ikke seriøse. Likevel trodde jeg det var gjensidig at vi likte hverandre og respekterte hverandre. Anonymous poster hash: 360c3...749
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #14 Skrevet 21. april 2014 Det var en ONS. Legg det bak deg og bli kjent med en fyr skikkelig neste gang før sex, ikke bare "en liten flørt". Anonymous poster hash: 65898...9d7
Chloe- Skrevet 21. april 2014 #15 Skrevet 21. april 2014 (endret) Du har ikke ydmyket deg selv (ref. tittel), HAN har ydmyket deg. Vær glad du er kvitt han! Endret 21. april 2014 av Chloe- 6
mammamora90 Skrevet 21. april 2014 #16 Skrevet 21. april 2014 Wow, jeg skjønner at du er såret, og det var ikke akurat pent av ham. Vet det er for sent nå, men jeg ville aldri ha krevd svar fra en fyr jeg hadde datet som hadde sendt meg hjem rett etter sex. Kan være han faktisk ikke får sove med andre ved siden av seg, men tenker at det heller er et dårlig påskudd. Hadde det vært reelt så hadde han kanskje hatt en sofa han kunne lånt bort, eller om han var seriøs i datingen så kunne han faktisk bare ha begynt å venne seg til å sove ved siden av deg (da dette er en vanesak). For å unngå slike smeller i fremtiden bør du kanskje vente med sex til du vet den du dater kommer til å behandle deg bra også etterpå.. 1
Sandie Skrevet 21. april 2014 #17 Skrevet 21. april 2014 Var det virkelig gentleman? Det var uansett meningen han skulle kjære meg hjem dagen etterpå. Anonymous poster hash: 360c3...749 Dette har ingenting med gentleman-oppførsel å gjøre. Player eller ei: Mange norske menn har veldig mye å lære om hva det vil si å være en gentleman, inkludert han idioten du har møtt. 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #18 Skrevet 21. april 2014 Klart, men man må nesten ta hensyn til det han sa, selv om det virket ulogisk eller hva det nå er. Selv om Ts forståelig nok følte at dette var snålt, så burde hun tvunget seg selv til ikke å falle for fristelsen med å begynne å overanalysere og lage masse drama rundt det hele. Jeg har fått menn i vranghalsen på grunn av at de begynte å overanalysere, lage drama mm - det første jeg tenkte når de viste slike takter var at jeg ville holde meg langt unna, selv om de virket helt greie ellers. Ok, så er det kanskje slik du tror. Men jeg føler meg utrolig mislykket som er blitt blokkert. Dette går på selvtilliten. Jeg føler meg som en fæl dame som må unngås. Vet ikke helt hvordan jeg skal kunne ha noen selvtillit overfor menn etter dette. Anonymous poster hash: 360c3...749
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #19 Skrevet 21. april 2014 Var det virkelig gentleman? Det var uansett meningen han skulle kjære meg hjem dagen etterpå. Anonymous poster hash: 360c3...749 Hadde dere avtalt at han skulle kjøre deg hjem dagen etterpå, før dere hadde sex? I så fall var det dårlig gjort av ham å forandre planene. Anonymous poster hash: 719fc...6db
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #20 Skrevet 21. april 2014 Er dette et voksent og normalt fungerende menneske vi snakker om her? Det er ikke du, men han som bør føle seg flau og skamfull. Hadde ikke kastet bort mer tid på å analysere en slik drittsekk. Dette må du bare legge bak deg og se på som en (dårlig) erfaring. Svar aldri om han tar kontakt. Likte dette svaret. Føler meg skamfull over at jeg har sendt han melding som har gjort at han har blokkert meg. TS Anonymous poster hash: 360c3...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå