AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Hva betyr det for dere? Jeg ser det er flere menn som er i slutten av 20 årene - til begynnelsen av 30 årene (ca den alderen jeg søker) som er villig til å date jenter/kvinner fra 20 årene til langt ute i 40 års alderen... Det jeg lurer på da er om dere virkelig er seriøse med det? Jeg vet jo at noen liker damer litt eldre enn seg selv, andre igjen vil helst ha noen ca på sin alder +/- noen år, mens andre igjen går etter yngre jenter. Men blir litt betenkt når noen er villig til å date i et alderspenn av to generasjoner.. Enten tar man dattera eller mora, men begge deler? Anonymous poster hash: 7417a...6b4
Sandie Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Ser du søker svar fra menn, men min erfaring som jente er ihvertfall at de som er veldig fleksibel på alderen ofte er de minst seriøse. 1
DSilva21 Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Liker de som er over førti og søker alt fra 18, men ikke søren om noen som er en dag eldre enn dem selv er aktuelle 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Min erfaring som kvinne på førti er nå at de fleste menn rundt førti søker kvinner som er yngre enn dem selv. For de ser jo så fantastiske ut selv. Ho ho ho. Anonymous poster hash: 1b1b2...45d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå