AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Finansene er ikke helt på topp atm, men får "mye" skattepenger+feriepenger. Bare i tilfelle noen blir fristet til å komme med en pekefinger angående kredittkort. Men lar det seg gjøre å betale lånekassen med Mastercard? Vurderer også å få meg egen internettlinje, kan jeg betale med Mastercard der? Litt usikker på hva slags Mastercard-avtale jeg har, men sikkert noe som er ganske standard hos DNB (hadde Postbanken da jeg fikk kortet, hvis det spiller noen rolle). Kanskje studentavtale hvis det finnes. Hva er "vanlige" betingelser mtp når de sender ut faktura og hvor raskt man må betale for å unngå renter? Hvilken dato får de fleste skattepengene? Jeg regner med å få på den datoen, da kan jeg betale Mastercard-gjelda. Har ikke mulighet til å betale lånekassen med andre midler, og jeg kommer heller ikke til å utsette betalingen. Da er alternativet å låne penger fra familien. Det er nesten bombesikkert at det er ok, men prøver å låne minst mulig og ikke for ofte. Anonymous poster hash: 582ed...d0f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Du kan overføre penger fra MasterCard-kto til brukskonto, og dermed betale regninger med det. Men det er et gebyr på dette, mener jeg å huske. Med DnB må det du belaster på MasterCard fra 1.-30. April betales 15. Mai for å unngå renter. Sånn er det hvertfall for meg. Anonymous poster hash: c5dd8...e41 1
listefyll Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 (endret) Hvis du overfører penger fra master card begynner de mindre hyggelige rentene å løpe fra dag 1. Bedre å bruke det til varekjøp og brukskonto til regning. Endret 22. april 2014 av listefyll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå