AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Har møtt en veldig bra mann som virker veldig interessert i meg og stadig vil møte meg. Jeg føler ingen forelskelsesfølelser, men savner han når vi ikke er sammen. Han er akkurat en sånn jeg vil være sammen med. Skal jeg fortsette og se om følelsene dukker opp etter hvert? Kan han merke at jeg ikke er helt "der" enda, og kan det såre han eller ødelegge? Anonymous poster hash: f3e4e...e32
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Hvis du ikke er forelsket i ham, men savner ham, så liker du ham jo bare som venn...
Gjest mann20mb Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Virker som du tror på kjærlighet ved første blikk....
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #4 Skrevet 22. april 2014 Virker som du tror på kjærlighet ved første blikk.... Nei det er noe som kommer etter hvert, men er det ikke normalt å bli forelska i hverandre ganske kjapt? Anonymous poster hash: f3e4e...e32
Gjest mann20mb Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Nei det er noe som kommer etter hvert, men er det ikke normalt å bli forelska i hverandre ganske kjapt? Anonymous poster hash: f3e4e...e32 kjapt og kjapt... Du savner han, det er en bra begynnelse. Det kan være første stadiet på veien til forelskelse.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #6 Skrevet 22. april 2014 Jeg er i omtrent samme situasjon selv, bare at jeg er den som er forelska og så er jeg usikker på om han liker meg eller ikke. Jeg har likt han ganske lenge, og er ikke villig til å gi opp helt enda. Folk er vel forskjellige; noen forelsker seg fort, og for noen tar det lengre tid? Anonymous poster hash: d0a07...b42
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Du bør jo være fysisk til tiltrukket av han. Hvis du ikke er det så avslutt med det samme. Anonymous poster hash: 399ae...d79
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Du bør jo være fysisk til tiltrukket av han. Hvis du ikke er det så avslutt med det samme.Anonymous poster hash: 399ae...d79 Kan ikke fysisk tiltrekning komme etterhvert, da? Eller er det bare jeg som er naiv?Anonymous poster hash: d0a07...b42
Gjest Blomsterert Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Har møtt en veldig bra mann som virker veldig interessert i meg og stadig vil møte meg. Jeg føler ingen forelskelsesfølelser, men savner han når vi ikke er sammen. Han er akkurat en sånn jeg vil være sammen med. Skal jeg fortsette og se om følelsene dukker opp etter hvert? Kan han merke at jeg ikke er helt "der" enda, og kan det såre han eller ødelegge?Anonymous poster hash: f3e4e...e32 [/quote Hvorfor skjule ting for ham? Syns du kan si fra til ham hvordan du føler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå