Gå til innhold

Er han bare skikkelig feig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket over nett(hovedsakelig Facebook) i en måned, kun møttes på fest før. Det er tydelig at han er interessert da vi sender nattameldinger, han småflørter bittelitt, tar initiativ til å starte samtaler ofte osv. Vi er 17 og 18 år forresten. Vanligvis ville jeg tenkt at han bare har meg på vent i tilfelle han får noen bedre, men han er veldig "good guy" og har det ryktet, og jeg tør derfor ikke helt å tro det. Har også hørt at han kan virke litt sjenert, så det kan jo kanskje også ha noe med saken å gjøre? Er han rett og slett bare for feig til å spørre rett ut? Jeg prøver å hinte til han og gi han muligheter til å foreslå noe, men han gjør det aldri.

Anonymous poster hash: 131ed...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart...

Selv de mest sjenerte fyrene klarer å gi hint/oppfatte hint når det blir gitt og reagere ut fra det.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Kan ikke du bare spørre da?

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hør på Calavi.

Det er greit at mange norske menn er tafatte og pysete, men jeg synes det samme kan sies om mange norske kvinner!

Selv liker jeg og har ingen problemer med å ta initiativ, men jeg setter vitterlig pris på kvinner som gjør det også. Kom meg gjerne i forkjøpet.

Har blitt "sjekket" opp på dagtid av to kvinner det siste året og begge var av utenlandsk opprinnelse. Undrer meg på om det kan være noen kulturelle forskjeller.

For min del var det i hvert fall en frisk pust som ble satt stor pris på.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hør på Calavi.

Det er greit at mange norske menn er tafatte og pysete, men jeg synes det samme kan sies om mange norske kvinner!

Selv liker jeg og har ingen problemer med å ta initiativ, men jeg setter vitterlig pris på kvinner som gjør det også. Kom meg gjerne i forkjøpet.

Har blitt "sjekket" opp på dagtid av to kvinner det siste året og begge var av utenlandsk opprinnelse. Undrer meg på om det kan være noen kulturelle forskjeller.

For min del var det i hvert fall en frisk pust som ble satt stor pris på.

Takk for nyttig svar :) Jeg har hintet til det flere ganger, og gitt han sjansen til å spørre. Han har også hintet selv litt på tull, også har jeg spilt med men da har han bare skiftet samtaleemne.. Han vet jo at vi kommer til å møtes i enellerannen sosial sammenheng på et tidspunkt likevel, og han viser jo fortsatt stor interesse. Jeg blir rett og slett kjempeforvirra på hva han egentlig vil. Vil jo ikke gjøre så han føler seg tvunget til å finne på noe med meg heller, hvis han ikke har lyst..

TS

Skrevet

Det er mulig han tar hintene, men at han ikke tør å spørre deg i fare for å bli avvist. Han er bare 18 år og kanskje litt usikker på seg selv/redd for å ikke få det svaret han håper på.

Det verste han kan si er nei, men det tviler jeg på, ettersom han sender både nattameldinger og flørter med deg.

Spør han rett ut om han vil finne på noe, også kan du ta det derfra! :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Takk for nyttig svar :)

Nyttig svar? Hvordan? :)

Dere er begge unge, søte og sjenerte. Da blir det gjerne sånn.

Om den andre parten er interessert er et spørsmål vi mennesker kommer til å stille så lenge solen lever, men det eneste spørsmålet vi bør stille er om vi er interessert.

Og det er du tydeligvis.

Du får ta det som det kommer, vente på at dere møtes på en fest, fortsette å hinte eller rett og slett være litt tøff og søt og bare spørre, "Har du lyst å gjøre noe sammen en dag?"

AnonymBruker
Skrevet

Nyttig svar? Hvordan? :)

Dere er begge unge, søte og sjenerte. Da blir det gjerne sånn.

Om den andre parten er interessert er et spørsmål vi mennesker kommer til å stille så lenge solen lever, men det eneste spørsmålet vi bør stille er om vi er interessert.

Og det er du tydeligvis.

Du får ta det som det kommer, vente på at dere møtes på en fest, fortsette å hinte eller rett og slett være litt tøff og søt og bare spørre, "Har du lyst å gjøre noe sammen en dag?"

Haha, mente at det var fint å høre at du så på det som noe positivt at jenter tar initiativ :) Jeg tror nok snart jeg bare spør rett ut, for jeg orker ikke vente lenger. Kommer jo aldri til å angre for at jeg prøvde uansett? Angrer vel heller hvis jeg aldri tar initiativet.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Haha, mente at det var fint å høre at du så på det som noe positivt at jenter tar initiativ :) Jeg tror nok snart jeg bare spør rett ut, for jeg orker ikke vente lenger. Kommer jo aldri til å angre for at jeg prøvde uansett? Angrer vel heller hvis jeg aldri tar initiativet.

TS

Gjør det! Du kommer ikke til å angre, uansett utfall, tro meg! :)

Anonymous poster hash: d3a1d...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...