Gå til innhold

Tabatha takes over - flere som følger med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den serien og dama er kul. Dæven så mange rare frisørsalonger etc det er der ute.

Anonymous poster hash: 3ae64...f21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med! Digger den dama!

• Liker 3
Skrevet

Hun er skummel! Men utrolig flink. Får sjokk at oppførselen til sjefene og de ansatte i programmene hennes.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har sett på en del av episodene når hun tar over frisørsalonger :-) Liker hu veldig godt!!

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Ja jeg følger med :)

Digger hun jeg. Hun er brutal ærlig og veldig profesjonell. Synes det nesten er skummelt å se på hvor møkkete det er i mange frisørsalonger. Noen av de folka virker jo helt koko..

Skrevet

Følger ikke med fast men jeg ser på det når jeg kommer over det. Mange rare frisørsalonger ja. Snodige folk også, ikke minst de mannfolka som er med der.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg har sett en del på. Syns hun er steintøff! Det som forundrer meg mest er hvor mange som drikker på arbeidsplassen. Trodde ikke det var så vanlig i USA, og hvert fall ikke i frisørsalonger.

Gjest Winza
Skrevet (endret)

Går den serien fortsatt? Trodde den sluttet for flere år siden

Ble ikke hun kjent fordi hun var med i den tatto serien?

Endret av Julian Noble
AnonymBruker
Skrevet

Går den serien fortsatt? Trodde den sluttet for flere år siden

Ble ikke hun kjent fordi hun var med i den tatto serien?

Det er repriser som går. Nei hun var kjent fordi hun var med i en frisørrealitykonkurranse.

Anonymous poster hash: 3b5c4...88a

Gjest Winza
Skrevet

Åja. Har så litt på de programmer 3 år siden. Serie. Startet vell i 2010 og hun vant i 2009?

Det jeg husker er at jeg trodde hun var mye eldre enn alderen. Trodde hun var i 50 års og så var hun bare 43

Skrevet

Den der hundebarnehagen…hjelp for noen mennesker! Den gikk meg langt inn i beinmargen, kommer aldri til å glemme den episoden. Hun der ene sjefen må jo ha seriøse problemer!

Skrevet

Hun er utrolig flink :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun er utrolig flink :)

Men hun ser ikke pen ut, hun har ikke mann eller barn

Anonymous poster hash: 06661...3e2

Skrevet

Men hun ser ikke pen ut, hun har ikke mann eller barn

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre?

Ikke alle kvinner må ha mann og barn vettu... dessuten så er hun lesbisk så det forklarer hvorfor hun ikke har mann i hvertfall. =P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle kvinner må ha mann og barn vettu... dessuten så er hun lesbisk så det forklarer hvorfor hun ikke har mann i hvertfall. =P

Lesbisk? Når jeg tenker over det ser hun ut som pink

En 10 år eldre versjon

Skrevet

Enig. :)

Jeg synes dette er et artig program, men lenge siden jeg har sett på. Mange de sjefene er jo helt på bærtur da. Hjelpes meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...