AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg er i 30-årene og har kun hatt korte forhold. Nå ser jeg ulempene med dette. De fleste forhold har endt med at de har gjort det slutt med meg. I voksen alder ser jeg at disse havarerte forholdene kan ha en sammenheng med at jeg ble seksuelt misbrukt tidlig i tenårene. På grunn av dette har jeg alltid har hatt problemer med å stole på folk, slippe meg løs,og vise følelser. I lange perioder i 20-årene har jeg viet livet til studier, jobb, venner og hobbyer og ikke savnet en kjæreste så mye. Nå har jeg derimot kommet i en alder der jeg gjerne vil møte en jeg kan ha et langvarig og seriøst forhold med. Jeg har jobbet med å bli mer åpen og stole på folk og har valgt å prøve nettdating. Problemet er at nesten alle jeg møter ganske kjapt stiller spørsmålet om hvor mange forhold jeg har hatt før, hvor lenge de har vart osv... Når jeg svarer ærlig at jeg ikke har hatt noen langvarige forhold, blir de veldig skeptiske, og de tror noe er galt med meg, i retning av at jeg er en type som ikke kan holde meg til en mann, er sexgal, osv. Dette er absolutt ikke tilfelle, men samtidig har jeg ikke lyst å buse ut med at jeg har blitt seksuelt misbrukt til nesten fremmede folk. Det er noe jeg kun har fortalt min bestevenninne og det er svært vanskelig for meg å prate om det. Så mitt dilemma er: Hva skal jeg si når jeg dater nye menn og de begynner å stusse over mange korte forhold og ingen lange seriøse? Vil helst ikke lyve om dette, men er lei av å bli forhåndsdømt. Har noen vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: ab49f...75b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Ble mishandlet i et forhold da jeg var ung, og har heller ikke hatt noen lange forhold etter det. Men jeg har hatt lange ff-forhold, og disse refererer jeg til om en ny spør om lengde på tidligere forhold, for det var jo et forhold, selv om vi ikke var kjærester i den forstand. Ellers er jeg bevisst på å vise at jeg er seriøs, og det veier nok tyngre enn fortiden min. Anonymous poster hash: 7c7fa...91c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Har det mye på samme måte. Prøver heller å si, som jo også sant er, at jeg har ikke møtt noen det har klaffet skikkelig med. Anonymous poster hash: ffea4...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå