AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #1 Skrevet 21. april 2014 Jeg ble forlatt til fordel for en annen. Jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal tenke for å glemme. Vi har barn sammen, men virker som om at det er forferdelig for han at jeg er mor til de og ikke den dama han elsker. Noen som har lignende historier, følelser osv?Anonymous poster hash: 4fbaf...8d9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #2 Skrevet 21. april 2014 Står virker i overskrift, feil. Det skulle ikke stå der . Beklager Anonymous poster hash: 4fbaf...8d9
Froz1 Skrevet 21. april 2014 #3 Skrevet 21. april 2014 Det er helt klart forferdelig. Det som hjalp meg var å tenke at en slik person fortjener ikke deg. Og at du vil vel egentlig ikke ha en mann som er flyktig og viser lite respekt for moren til sine barn... + sett inn hans dårlige sider.. Etterhvert vil du begynne å tro på at du er bedre enn han. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2014 #4 Skrevet 21. april 2014 Jeg ble forlatt til fordel for en annen. Jeg vet ikke alltid hvordan jeg skal tenke for å glemme. Vi har barn sammen, men virker som om at det er forferdelig for han at jeg er mor til de og ikke den dama han elsker. Noen som har lignende historier, følelser osv?Anonymous poster hash: 4fbaf...8d9 Vel, her ser det ut til at det har vært en historie før han forlot deg..... 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #5 Skrevet 22. april 2014 Det er helt klart forferdelig. Det som hjalp meg var å tenke at en slik person fortjener ikke deg. Og at du vil vel egentlig ikke ha en mann som er flyktig og viser lite respekt for moren til sine barn... + sett inn hans dårlige sider.. Etterhvert vil du begynne å tro på at du er bedre enn han. Det er sant. Det er helt forferdelig. Spørs også hvordan en opplever tiden etter bruddet. Får man napp hos menn, så tror jeg at man takler det bedre. Men sliter man å finne seg en mann så tror jeg det er fryktelig mye tyngre. Da tenker en lettere på hva en hadde. Anonymous poster hash: 4fbaf...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå