Gå til innhold

Hvor ofte er kjæresten sammen med eksen? (Barn i bildet)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som dater/er kjæreste med en med barn. Hvor ofte er daten/kjæresten sammen med barn(a) og eksen? Liksom sammen?

Hvilket forhold har de til eksen sin? Hvor ofte er de sammen som "familie" selv om h*n er sammen med deg? Får du være med?

Noen som kan fortelle? :)

Anonymous poster hash: f652e...745

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ved levering/henting av barnet. Ikke noe ekstra. Men barnet går bare i barnehage enda. Regner med det kanskje blir mer når barnet begynner på skole, men jeg vet ikke. Har ikke barn selv.

Anonymous poster hash: 95d95...462
AnonymBruker
Skrevet

Bursdager til ymse felles venner, familie og barna. Skolemøter,henting-bringing. Div samtaler ihjemmet sammen med barn-mor

Anonymous poster hash: 29dc0...0df
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Så ingen utflukter, middager, shoppedager, lek.. ol?

Skrevet

Jeg har ikke barn, men er skillsmissebarn.

De var sammen på våre bursdager og hver jul (frem til første forelder fikk seg partner). Samt alle våre foreldremøter, konfirmasjoner, fotballkamper, opptredener, etc.

Å "leke familie" med middager og utflukter syns jeg ikke passer seg med mindre barnet er under ett år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er avhengig av alder på barna. Når barna er små er det mer aktiviteter o.l. som begge bør stille opp på, men når de kommer i tenårene er det mindre aktuelt, annet enn konfirmasjon og enkelte spesielle begivenheter.

Har en kompis som har en datter på snart 14. Hun drar alene for å besøke ham, og han er ganske lite sammen med eksen. Mulig de deltar i noe foreldresamtaler o.l. i skolesammenheng. Hun har ny samboer, og det samme har han. Datteren feirer jul og andre høytider som regel annenhver gang hos mor/far.

Anonymous poster hash: 549c5...551
Skrevet

Dere som dater/er kjæreste med en med barn. Hvor ofte er daten/kjæresten sammen med barn(a) og eksen? Liksom sammen?

Hvilket forhold har de til eksen sin? Hvor ofte er de sammen som "familie" selv om h*n er sammen med deg? Får du være med?

Noen som kan fortelle? :)

Hvor ofte? Med bare barna, 2-3 ganger i maaneden, med eksen og barna sammen, enda sjeldnere.

Ganske daarlig forhold til eksen ja, prover helst a unngaa henne. Er aldri med dem hvis eksen er der, det hadde blitt katastrofe, for a si det mildt. Men er alltid med naar barna er paa besok hos oss, ikke at det er ofte heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tja skal vi se...

- Henting og levering en gang i uka.

- Fotballkamper (ikke alltid at begge er der)

- Svigers (altså barnefars foreldre) har invitert alle oss et par ganger + vi har invitert henne én gang.

- Mor vil gjerne møte far hver gang de ikke er enige i en diskusjon som har med barnet å gjøre, og det synes jeg egentlig er ganske greit. Jeg vil heller at han drar dit og at begge får sagt det de vil si enn at han sitter her med meg mens han tekster frem og tilbake og er irritert fordi det oppstår misforståelser.

Barnet er fem. Foreldrene samarbeider egentlig greit, men mor liker ikke meg og at vi har kjøpt oss hus sammen, så hun kan være vanskelig av og til. De gangene vi har spist middag sammen har det ikke handlet så mye om barnet, men mer for å gi henne en sjanse til å bli kjent med meg.

Anonymous poster hash: a0776...901
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe mer utover det de må i forbindelse med skole og fritidsaktivieter. Tror ikke de ser noen grunn til å ha noe mer kontakt enn det.

Anonymous poster hash: 2746b...862
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

De møtes kun de to gangene i måneden han har barnet fre-søn (når han leverer henne på søn), ellers hentes og leveres hun bare i barnehagen.

Anonymous poster hash: 42c44...88e

AnonymBruker
Skrevet

Her feirer de julaften og bursdager sammen med barna.

Men vi blir samboere nå til høsten, så nå skal de ikke feire julaften sammen lengre. Bursdager kan det være at det fortsettes med, noe som er helt greit for meg. Men jeg vil gjerne være med, og håper hun er positiv til det.

Anonymous poster hash: 7c20d...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...